دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: آگاه سازی خانواده ها برای کاهش مصرف مواد مخدر یک ضرورت است.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 29 October 2015
صادق سروری روز پنجشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیر افزود: در ارزیابی عملکرد شش ماه اول سال جاری جایگاه شهرستان های استان از رتبه 16 به رتبه 10 کشوری رسیده و عملکرد ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی استان در کاهش رتبه استانی مطلوب بوده است.
او اظهار کرد: وظیفه هر دستگاهی است که به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند تا با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر از رسوخ آن در بین خانواده ها جلوگیری شود.
وی گفت: مشکلات عدیده اجتماعی ریشه در معضلات فرهنگی دارد و اعتیاد به مواد مخدر نیز یکی از نتایج معضلات فرهنگی است.
وی از متولیان فرهنگی استان خواست با جدیت ، آگاه سازی و اطلاع رسانی در مدارس ، دانشگاه ها و در جمع خانواده ها به امر پیشگیری کمک کرده و در این راه کوتاهی نکنند.
به گزارش ایرنا ، فرماندار نیر هم در این جلسه از کاهش 60 درصدی مصرف مواد مخدر صنعتی و همچنین افزایش 52 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان در سال جاری خبر داد.
اکبر صمدی افزود: در کنار مبارزه جدی با آثار شوم مواد مخدر ، اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به عنوان رویکرد اصلی و اساسی شورای هماهنگی شهرستان نیر بوده و در این زمینه 11 تیم اجتماع محور در این شهرستان تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار