رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر گفت: با برپایی کارگاه‌های آموزشی و آگاه‌سازی حوزه اعتیاد، تلاش بر این است تا از گرایش افراد مختلف جامعه به مصرف مواد مخدر به شدت کاسته شود.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 16 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عسگر فرجی عصر امروز در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در نیر اظهار کرد: مواد مخدر امروز به یک بلای خانمان‌سوز و معضل اصلی اجتماعی تبدیل شده که زمینه بسیاری از ناهنجاری‌ها را نیز فراهم کرده است.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد تصریح کرد: با برگزاری این دوره‌ها می‌توان تا حدودی در مورد تهدیدات حاکی از مصرف مواد مخدر روشنگری کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر با بیان اینکه امروزه مصرف مواد مخدر به آسیب جدی و معضل اجتماعی تبدیل شده است، گفت: مبارزه با مصرف مواد مخدر باید به یک برنامه استراتژیک بدل شود وگرنه تهدیدات مصرف این مواد بیش از پیش است.

فرجی افزود: هلال احمر در راستای اهداف خود، برگزاری دوره‌های پیشگیری از مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هر ساله چندین دوره و کارگاه آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود که انتظار می‌رود این کارگاه‌ها با افزایش سطح آگاهی مردم در کاهش مصرف مواد مخدر نقش‌آفرینی کند.

فرجی اضافه کرد: از اعضای شرکت‌کننده در این کارگاه انتظار می‌رود آموخته‌های خود را در جامعه گسترش دهند چرا که زکات علم، نشر آن است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر ادامه داد: کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد در شهرستان نیر با مشارکت انجمن پیشگیری از اعتیاد بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کارشناسان نیروی انتظامی برگزار شد.

در این کارگاه از چهار جوان فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار