رئیس شورای شهر سرعین گفت: سال آینده فاز اول کمربندی شهر سرعین افتتاح می‌شود که امیدواریم فازهای بعدی آن در سال‌های آینده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳ 11 March 2015

به گزارش فارس، توحید دنیایی در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران در آستانه سال نو در شهر سرعین اظهار کرد: ما کمربندی سرعین را به عنوان یک مطالبه حقیقی و به حق مردم در فازهای اول و دوم تعریف کردیم که هم اکنون برای تکمیل آن به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی تصریح کرد: فاز اول آن سال آینده و فاز دوم آن نیز با همراهی و مساعدت اعتباری مسئولان در سال‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای شهر سرعین گفت:‌ ما برای اولین بار در تاریخ شهر سرعین بودجه‌های عمرانی خودمان را به نسبت 70 درصد عمرانی و 30 درصد هزینه‌ای پیش‌بینی کردیم که متمم بودجه نیز در حال بررسی و تصویب در شوراست.

دنیایی با یادآوری اینکه بودجه 10 میلیارد تومانی امسال محقق شده و در سرعین حل برخی از مشکلات نظیر هدایت و دفع آب‌های سطحی مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این زمینه امر جدول‌گذاری و کانوو مورد توجه قرار گرفته تا شاهد جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی باشیم.

وی اهتمام شهرداری را به امر زیرسازی و پوشش آسفالت در معابر و کوچه‌ها یادآور شد و بیان کرد: سه میلیارد تومان با انتخاب پیمانکار برای انجام این پروژه‌ها بودجه پیش‌بینی شده که امیدواریم با مساعد شدن شرایط جوی و در آستانه سال نو برخی از این اقدامات انجام شود.

دنیایی معضل ترافیکی شهر سرعین و ازدحام جمعیت را در پاره‌ای از ایام سال یادآور شد و اضافه کرد: دو میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی سرعین در سال گذشته هزینه شده بود که با انتخاب بنیاد مسکن به عنوان پیمانکار فازهای مختلف آن در حال اجراست.

وی جدی گرفتن بحث زیباسازی و اختصاص یک میلیارد تومان بودجه را در این زمینه یادآور شد و ادامه داد: ما در قالب طرح جامع فضای سبز که با همکاری شهرداری تهران اجرا می‌کنیم، تلاشمان بر این است تا با تأمین یک میلیارد تومان فضای سبز در شأن مردم سرعین و گردشگران به وجود آید.

‌رئیس شورای شهر سرعین بودجه عمرانی سال آینده شهرداری را 10 میلیارد تومان و هزینه‌های جاری را پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: کل بودجه شهرداری سرعین در سال آینده 15 میلیارد تومان است.

دنیایی افزود: در بودجه‌نویسی به ویژه در حوزه عمرانی سعی کردیم تا به اندازه دو برابر سال‌های گذشته در این دو سال منابع اختصاص پیدا کند تا با همکاری شورا و شهرداری پروژه‌های عمرانی و زیربنایی به انجام رسیده و در کنار آن شهرداری نیز در وصول عوارض و درآمدها موفق عمل کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار