معاون امور جوانان هلال احمر اردبیل از رقابت 200 نفر داوطلب جمعیت هلال احمر در رویداد بزرگ رفاقت مهر در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 23 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزت‌الله ضربی صبح امروز در مراسم پایانی اجرای طرح رفاقت مهر در اردبیلاز رقابت 200 نفر داوطلب جمعیت هلال احمر در رویداد بزرگ رفاقت مهر در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این تعداد شرکت‌کننده از تمامی شهرستان‌های استان بودند و تیم‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز و به میزبانی شهرستان نیر برگزار شد، یادآور شد: مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در سه رشته امداد و کمک‌های اولیه، اسکان اضطراری و حمل مصدوم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: توانمندسازی اعضا، ارتقای سطح آگاهی اعضا، شناخت توانایی‌های اعضا، رشد و شکوفایی استعدادها و ایجاد رفاقت سالم از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

ضربی با اشاره به تیم‌های برتر در رشته امداد و کمک‌های اولیه افزود: در بخش خواهران، خلخال، اردبیل و گرمی تیم‌های اول تا سوم شناخته شدند و در بخش آقایان این رشته هم نمین، اردبیل و کوثر رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه در رشته اسکان ضروری اردبیل، نمین و مشگین‌شهر در بخش بانوان رتبه‌های برتر را کسب کردند، ادامه داد: در بخش آقایان در این رشته هم نمین، سرعین و پارس آباد در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

معاون امور جوانان هلال احمر اردبیل بیان کرد: در رشته حمل مصدوم در بخش بانوان، نمین، سرعین و نیر و در بخش آقایان همین رشته، نمین، سرعین و اردبیل رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

ضربی گفت: در مجموع 200 نفر داوطلب جمعیت هلال احمر در رویداد بزرگ رفاقت مهر در استان اردبیل شرکت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار