مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: طرح جامع مالیاتی در تمام شهرستان‌های استان اردبیل به خوبی اجرا شده به طوری که 85 درصد فعالیت‌های ان طرح در استان محقق شده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 23 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، رسول نوع پرور عصر امروز در کارگروه طرح جامع مالیاتی اداره کل امور مالیاتیی استان اردبیل اظهار داشت: کارکنان این اداره کل همگام با سایر استان‌ها، بدون وقفه، خالصانه و برای رضای خدا تلاش کردند تا بتوانند طرح جامع مالیاتی را اجرایی کنند.

وی افزود: البته این طرح مستلزم تغییرات فیزیکی از جمله تخریب ساختمان‌ها بوده که آلودگی صوتی و محیطی را به همراه داشت و همکاران در کمال سعه صدر و بردباری در فضایی غیربهداشتی و سرشار از گرد و غبار پاسخگوی مودیان نیز شدند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه این طرح در تمام شهرستان‌های استان اردبیل توانست همه موانع اداری و مالی، شهرداری و اعتبارات عمرانی را پشت سر گذاشته همراه با تحقق وصولی‌ها و انجام کارهای روزمره در موعد مقرر اجرایی شود.

نوع پرور گفت: سازمان امور مالیاتی به خاطر داشتن نیروی انسانی سالم، فهیم با صلاحیت علمی، دینی و اخلاقی که در کمال عبودیت، مهربانی و تعهد به مردم خدمت کرده‌اند، به توفیقات در اجرایی طرح‌ها مختلف دست می‌یابد که این طرح نیز در کنار کارهای روزمره و پاسخگویی به ارباب رجوع اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث طرح جامع مالیاتی 64 فعالیت تعریف شده که دارای 7 زیر پروژه شامل تکمیل و پیاده‌سازی و استانداردسازی فرآیندها، تکمیل ثبت نام مؤدیان، خرید تجهیزات رایانه‌ای، تکمیل و اصلاح شبکه‌های محلی و ملی، آموزش و مدیریت تغییر یا سیستم یکپارچه به کارکنان، راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی و راه‌اندازی نرم‌افزارهای بهره‌برداری و عملیاتی است که فعالیت‌های عنوان شده در استان اردبیل حدوداً 85 درصد تحقق یافته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل اظهار کرد: البته استان اردبیل در مدت زمان کوتاه یک ساله پیشرفت چشمگیری داشته که این امر نشان دهنده همکاری خوب مسئولان در این حوزه بوده که توانستند در زمان مقرر با کیفیت ایده‌آل انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار