مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به اندازه کافی اقلام ضروری و زیستی در انبارهای جمعیت‌ هلال احمر استان اردبیل ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 24 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در بازدید معاون استاندار از انبارهای جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: ما برای روزهای اضطراری و مواقع حیاتی به میزان کافی در انبارهای جمعیت هلال احمر ذخیره‌سازی اقلام زیستی را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: اقلام زیستی و تغذیه لازم برای دو درصد مردم استان ذخیره شده تا در زمان وقایع و حوادث این اقلام در اختیار مردم استان قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در هشت شهرستان استان اردبیل انبار تغذیه اقلام زیستی و غذایی دارد، گفت: به جز در شهرستان‌های کوثر و سرعین در بقیه شهرستان‌ها انبار غذایی وجود دارد.

غیبی با بیان اینکه هلال احمر استان اردبیل ریموت آشپزخانه سیار خریداری کرده تا در زمان وقوع حوادث استفاده شود، افزود: این ریموت هم با گازوئیل و هم با گاز کار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آشپزخانه سیار تأمین شده در هر ساعت توانایی تهیه غذای مورد نیاز 300 نفر را دارد.

غیبی نانوایی سیار را از دیگر تجهیزات خریداری شده توسط هلال احمر استان عنوان کرد و ادامه داد: این نانوایی در هر ساعت توانایی پخت 800 کیلوگرم تا یک تن آرد را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: سرویس‌های بهداشتی سیار و جایگاه سوخت دو منظوره سیار از دیگر تجهیزات خریداری شده توسط هلال احمر استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار