اهمیت زیبایی شب های مناطق گردشگری
توجه مسئولان و به ویژه اداره برق به تامین روشنایی مناطق گردشگری و توجه شهرداریها به نورپردازی مناسب محیط های شهری از نکاتی است که برای رونق صنعت گردشگری باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲ 15 March 2015

نورپردازی و زیبایی شب های هر منطقه گردشگری مسافرپذیر معمولا از نکات مورد توجه مسافران به شمار می رود. بدون تردید هیچ مسافری از دیدن معابر وخیابانهای تاریک یک شهر به وجد نمی آید. بنابراین توجه مسئولان و به ویژه اداره برق به تامین روشنایی مناطق گردشگری و توجه شهرداریها به نورپردازی مناسب محیط های شهری از نکاتی است که برای رونق صنعت گردشگری باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش تابناک اردبیل، در همین رابطه مانور سه روزه اصلاح روشنایی معابر شهر گردشگری سرعین با هدف استقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی به اجرا درآمد.

ایمان پرست رییس اداره برق شهرستان سرعین در این رابطه با یادآوری اینکه این شهر یکی از قطب های گردشگری شمالغرب کشور است گفت: همکاران ما با برگزاری این مانور سه روزه تلاش کردند تا روشنایی و زیبایی شب های سرعین را به بهترین نحو ممکن تامین کنند.

وی افزود: در این مانور سه روزه 18 نفر از همکاران اداره برق سرعین در قالب شش اکیپ اصلاح روشنایی معابر کار بررسی و تعویض چراغ های سوخته و خراب را انجام دادند و حدود یکهزار و 200 پایه روشنایی معابر اصلاح شد.

علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز با بیان اینکه تامین روشنایی مناطق گردشگری استان در ایام تعطیلات نوروزی در الویت این شرکت قرار دارد گفت: علاوه بر شهر سرعین ، سیستم روشنایی مناطق گردشگری دیگر شهرستانها و روستاهای هدف گردشگری استان بهسازی و نوسازی خواهد شد.

وی همچنین از همکاری فرمانداریها و شهرداریهای شهرهای مختلف استان در تعویض چراغهای خراب و بهبود کیفیت روشنایی مناطق گردشگری استان قدردانی کرد.

در حالی که به گفته مسئولان کار بهسازی سیستم روشنایی شهر سرعین به پایان رسیده است، اهالی دیگر مناطق گردشگرپذیر استان نیز از مسئولان اداره برق انتظار دارند در آستانه حضور مسافران نوروزی به وضعیت روشنایی معابر پرتردد دیگر مناطق وشهرها نیز رسیدگی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار