مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز عملیات آشیانه بالگرد متعلق به این جمعیت در اردبیل برای استفاده از آن در عملیات امدادرسانی طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 01 January 2016
بهرام غیبی روز پنجششنبه در نشست هیات مدیره هلال احمر استان اردبیل در سرعین همچنین گفت که امسال عملیات ساخت ورزشگاه این جمعیت نیز به پایان رسیده و مورد بهره براری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه پایگاه امداد و جاده ای هلال احمر شهرستان سرعین ظرف 15 روز آینده افتتاح می شود، اضافه کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و در 260 متر زیربنا ساخته شده است.
او میزان اعتبار صرف شده برای ساخت این پروژه را چهار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت : 500 میلیون ریال از این مبلغ را خیر بزرگوار مالک جعفر زاده مقدم تامین کرده است.
وی در این آیین با تجلیل از فعالیت هلال احمر سرعین گفت که چنگیزی رئیس شعبه هلال احمراین شهرستان به عنوان مدیر نمونه این جمعیت در استان برگزیده شده است.
حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه سرعین نیز دراین نشست از امدادگران جمعیت هلال احمر به عنوان فرشتگان نجات یاد کرد و گفت : امدادگران این جمعیت در 12 ماه سال در خدمت مردم هستند.
وی افزود: جمعیت هلال احمر نمود کامل مدیریت مردم بر مردم است و باید الگوی تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار