مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران از فردا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در آستانه اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر در اردبیل اظهار کرد: 16 طرح ایمنی سلامت نوروزی از 26 اسفند ماه در قالب 15 ایستگاه تعبیه شده آغاز می‌شود.

وی گفت: 11 خیمه نماز، 11 ایستگاه دوستدار کودک و بیش از 250 نفر در قالب این طرح به مدت 18 روز فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به راه‌اندازی «کمپین نه به تصادفات جاده‌ای » اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح کشوری در استان اردبیل نیز امیدواریم رانندگان اهل استان و گردشگران و مسافران بتوانند با رعایت قوانین و مقرارت رانندگی زمینه کاهش تصادفات را به شکل مطلوب فراهم کنند.

غیبی بیان کرد: در این زمینه بسته‌های آموزشی و سی‌دی‌های آگاهی بخش به همراه پلیس و در ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر در قالب طرح نوروزی به هموطنان ارائه خواهد شد.

وی به دومین طرح جمعیت هلال احمر استان در نوروز اشاره کرد و افزود: این طرح به عنوان طرح امداد و نجات نوروزی و بر اساس ماموریت هلال احمر که وظیفه رهاسازی و تامین کمک‌های اولیه برای مصدومان است در شهرها و مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برپایی 17 پایگاه ثابت و سیار در ایام نوروز در قالب این طرح خبر داد و یادآور شد: با توجه به برچیده شدن کانکس و پایگاه‌های سیار ما به صورت موقت در ایام نوروز 6 پایگاه موقت و سیارمان را دایر می‌کنیم و بعد از ایام نوروز هیچ گونه پایگاه سیاری نخواهیم داشت.

غیبی فعالیت 17 اکیپ بازرسی و نظارت را در این ایام به همراه فعالیت 9 خودروی ست نجات و 9 دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات یادآور شد و افزود: بیش از یک‌هزار و 260 نفر روز ارائه خدمات انجام می‌شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی در پایان سخنان خود از استقرار پایگاه امداد هوایی از سوم تا هشتم فروردین ماه در استان خبر داد و افزود: سومین طرح جمعیت هلال احمر در ایام نوروز طرح داوطلبین خواهد بود که در چهار بخش متفاوت برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار