به منظور تسریع در فعالیت های امدادی و کمک رسانی بویژه در زمان بروز حوادث غبرمترفبه در ایام نوروز، امداد هوایی در اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۲۰۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 22 March 2016

به گزارشخبرنگار مهر،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل صبح سه شنبه در حاشیه استقرار بالگرد امداد هوایی در فرودگاه اردبیل تصریح کرد: امداد هوایی یکی از خدمات هلال‌احمر در زمان بروز حوادث است.

بهرام غیبی افزود: امداد هوایی وظیفه دارد در تصادفات جاده‌ای و یا حوادث غیرمترقبه‌ای از جمله سیل و زلزله فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به آماده‌سازی تیم امدادرسانی کوهستانی و بالگرد هلال‌احمر تأکید کرد: امداد هوایی تا هشتم فروردین در محدوده جغرافیایی استان اردبیل فعال خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در خصوص وضعیت احداث آشیانه بالگرد هلال‌احمر افزود: زمین آشیانه در مرحله عقد قرارداد است و با توجه به پیشرفت مطلوب امور اداری آن در سال آینده احداث آشیانه انجام خواهد شد.

غیبی افزود: سیاست هلال‌احمر اختصاص بالگرد به تمامی استان‌ها است و با این وجود استان‌هایی که آشیانه دارند در اولویت خواهند بود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار هشت میلیارد ریالی احداث آشیانه ابراز امیدواری کرد بعد از احداث آشیانه اردبیل صاحب بالگرد امدادی شود و امداد هوایی به صورت دائمی در استان دایر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در عین حال اورژانس هوایی که به تازگی در استان مستقر شده را مجزا از امداد هوایی دانست و تأکید کرد: بالگرد هلال‌احمر برای حمل بار و امدادرسانی مطلوب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار