مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: با پایان یافتن مجمع انتخابات هلال‌احمر اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر شهرستان‌های استان مشخص شدند.
کد خبر: ۲۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 14 May 2016

به گزارشخبرنگار مهر،بهرام غیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع هلال‌احمر در ۱۰ شهرستان استان، متذکر شد: در این انتخابات ۱۱۲ نفر رقابت داشتند.

وی با اشاره به اینکه تنها اعضای فعال می‌توانستند در انتخابات مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: با رتبه‌بندی بر اساس فعالیت ۱۰ هزار و ۲۳۳ نفر در انتخابات می‌توانستند شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از مشارکت ۴۲ درصدی اعضای حائز شرایط در انتخابات خبر داد و گفت: بیشترین مشارکت با ۵۹ درصد در گرمی و بیله سوار به ثبت رسیده است.

به گفته غیبی با برگزاری انتخابات چهار نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل شورای اجرایی شهرستان‌ها به همراه یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی‌البدل تعیین شدند.

وی با تأکید به اینکه مجمع شهرستان‌ها مجمع استان را مشخص خواهد کرد، اضافه کرد: در ادامه مجمع استان نمایندگان خود را به مجمع کشوری معرفی می‌کند و در این مجمع تصمیمات کلان هلال‌احمر اتخاذ می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان متذکر شد: استان اردبیل در شمال غرب کشور بیشترین نیروی فعال هلال‌احمر را دارا است و تعداد نمایندگان مجامع کشوری نیز کاملاً متناسب با تعداد نیروهای فعال است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار