به مناسبت هفته هلال احمر
به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر و با همت جمعیت هلال احمر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، همایش پیاده‌روی با خانواده در دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 09 May 2015

به گزارش فارس، این همایش در اولین روز هفته هلال احمر با حضور عموم مردم، پرسنل هلال احمر، اعضا و داوطلبان این جمعیت و خانواده‌های آنها برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه امسال هفته هلال احمر با شعار «انسان مهربان، دنیای آرام» نامگذاری شده است، اظهار  کرد: هلال احمر به دنبال فعالیت‌های بشردوستانه بوده و تلاش می‌کند با فعالیت‌های خود به زندگی مردم آرامش بخشد.

بهرام غیبی با بیان اینکه هلال احمر به دنبال ایجاد آرامش و نشاط در بین مردم همایش پیاده‌روی را برگزار می‌کند، ادامه داد: حضور مردم در چنین همایش‌هایی در ایجاد شور و شوق تاثیرگذار است و سفید و قرمزپوشان هلال احمر با دیدن نشاط در بین مردم خرسند و مسرور می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هلال احمر از دل مردم و برای مردم است، یادآور شد: این جمعیت یک نهاد غیر دولتی، غیرسیاسی و مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: نیروی انسانی سرمایه جمعیت هلال احمر است و این جمعیت افتخار دارد که بیش از 50 هزار نفر از مردم استان به صورت داوطلبانه با این جمعیت همکاری می‌کنند.

غیبی خیرین هلال احمر را همیاران جمعیت هلال احمر دانست و افزود: با حمایت خیرین چند پایگاه امداد و نجات بین شهری در سطح استان ساخته شده است.

در پایان این همایش و به قید قرعه یک دستگاه دوچرخه، 10 جعبه کمک‌های اولیه و 10 فشارسنج به شرکت‌کنندگان اعطا شد و 10 کارت هدیه نیز از طرف مالک جعفرزاده خیر همیار هلال احمر استان به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار