مدیر کل حفظ آثار:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل گفت: روحیه ایثار وشهادت باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 20 May 2015

 به گزارش ایرنا علی واحد در آستانه سوم خرداد ، سالروز آزادسازی خرمشهر در نشست با خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های ویژه دفاع مقدس یادآوری ایثارگری ها و فداکاری های شهدا ، جانبازان و آزادگان به مردم است.

وی با اشاره به مقابله و مقاومت 34 روزه رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر بیان کرد: رزمندگان و ملت غیور ایران با رشادت و ایثارگری توانستند خرمشهر را از دست بعثی ها آزاد کنند که این ایثارگری ها باید در بین نسل جوان فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی وورزشی در هفته مقاومت سالجاری دیدار با خانواده شهدا ، برپایی محافل انس با قرآن کریم ، مسابقات تیراندازی کارکنان دولت ، افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان جانباز و ایثارگر و مراسم خاطره گویی و رونمایی از کتاب ها وسرودهای دفاع مقدس را از جمله این برنامه ها برشمرد.

واحد گفت: روز اول از هفته مقاومت با عنوان شهدا ، راست قامتان و فخرآفرینان ، روز دوم ، پاسداران ، رزمندگان ، حماسه آفرینان ، روز سوم جانبازان ، ایثارگران ، عزت مداران ، روز چهارم مقاومت ، ایثار و پیروزی ، ولایت مداری ، حماسه سازان ، روز پنجم مقاومت ، ایثار و پیروزی ، ولایت مداری ، حماسه سازان و مقاومت و ایستادگی ، پایداری و صلابت نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار