مردم استان اردبیل در جای جای این استان با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اتحاد و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 12 February 2015
به گزارش خبرنگاران ایرنا، شهرها ، بخش ها و روستاهای مختف استان اردبیل امروز شاهد حضور یکپارچه مردم اردبیل در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و خلق تصاویری ناب از حماسه وحدت ملی بودند.

در شهراردبیل گروهها و اقشار مختلف مردمی در هوای سرد و در حالی که باد نسبتا شدیدی در حال وزش بود از مسیر ایستگاه سرعین تا مصلی این شهر راهپیمایی کرده و شعارهای انقلابی سر دادند.

22 بهمن ماه یوم الله یوم الله ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، لبیک یا رسول الله ، مرگ بر فرانسه ، مرگ بر تکفیری ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ، از جمله شعارهایی بود که مردم سر می دادند .

کودکان و نوجوانانی که بادبادک های مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند، جانبازانی که با ویلچر پیشاپیش راهپیمایی کنندگان در حرکت بودند ، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر دست های انبوه راهپیمایی کنندگان برپایی ایستگاههای نقاشی از جمله جلوه های راهپیمایی مردم اردبیل در روز 22 بهمن ماه بود.

راهپیمایی کنندگان اردبیلی در پایان راهپیمایی خود بیانیه سراسری راهپیمایی 22 بهمن را با شعارهای تایید کردند .

مردم انقلابی استان در شهرستان های بیله سوار ، گرمی ، پارس آباد ، مشگین شهر ، سرعین، نیر ، خلخال ، کوثر و نمین نیز حضور گسترده و سبز در راهپیمایی 22 بهمن داشته و با خلق صحنه های حماسی بار دیگربا آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار