رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:
کد خبر: ۵۳۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 29 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، میرمحمد سید هاشمی، در نشست روسا و مدیران فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌های شمالغرب کشور که شامگاه روز گذشته برگزار شد، گفت: مهندسان ایران زمین در حوزه فنی و مهندسی در طول بیش از 20 سال فعالیت منطبق بر قوانین و مقررات ملی و با رعایت اصول مهندسی، آرامش و امنیت را برای ملت فهیم ایران به ارمغان آورده اند و همواره مورد اعتماد مردم هستند

.

سیدهاشمی ضمن ابراز تاسف از اظهارات غیرکارشناسی، غیرمسئولانه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعنوان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درخواست کرد تا اعتراض جامعه مهندسی به این سخنان در مجلس پیگیری شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بااشاره به زلزله مناطق غرب کشور و تسلیت به بازماندگان حادثه، نظارت دقیق و بیش از پیش جامعه مهندسی را در پیشگیری از خسارات احتمالی چنین حوادثی مهم دانست و بر دقت مضاعف در ارایه خدمات مهندسی اعضا تاکید کرد.

سید هاشمی در ادامه خواستار پیگیری بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان توسط نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی شد و از آن بعنوان مهم‌ترین دغدغه اعضا و هیات مدیره سازمان یاد کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل همچنین پیگیری مسایل مربوط به مالیات اعضای سازمان را در سطح ملی خواستار شد و تسهیل حوزه مالیاتی اعضای سازمان های نظام مهندسی را در ارایه خدمات مطلوب مهندسی مهم عنوان کرد.

گفتنی است این نشست باحضور نمایندگان استان های آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان و گیلان و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات مدیره سازمان در راستای رسیدگی به نحوه ارجاع نظارت، پرداخت حق الزحمه نظارت و استفاده از تجارب استان های همجوار در ارایه خدمات کیفی حوزه ی فنی و مهندسی در اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار