رئیس پلیس‌راه اردبیل خبر داد؛
رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: این استان در مقایسه با میزان ترددها نیازمند ۹۰۰ کیلومتر بزرگراه است.
کد خبر: ۵۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 02 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حجت فتاحی ظهر جمعه در بازدید از پاسگاه‌های پلیس‌راه اردبیل در گفتگو تصریح کرد: در وضعیت فعلی ۱۳۱ کیلومتر بزرگراه و صفر کیلومتر آزاد راه داریم.

وی افزود: این در حالی است که در برخی مناطق استان به دلیل حجم ترددها ضروری است، بزرگراه ایجاد شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی به این مهم توجه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: بررسی‌های جامعی از علت تصادفات در محورهای مواصلاتی صورت گرفته و بی‌شک بهبود زیرساخت‌ها از جمله در توسعه بزرگراه‌ها به ارتقا ایمنی جاده‌ها منجر خواهد شد.

فتاحی با بیان اینکه با تلاش دستگاه‌های ذی مدخل تصادفات منجر به فوت طی سال‌های اخیر با کاهش همراه بوده است، اضافه کرد: با این وجود تداوم این روند مورد تأکید است.

وی به فعالیت شش پاسگاه در محورهای مواصلاتی اردبیل اشاره کرد و افزود: در ۱۱ ماهه امسال سه پاسگاه پارس‌آباد- مشگین شهر، اردبیل- خلخال و گرمی- بیله سوار در رتبه نخست کاهش تصادفات رانندگی واقع شده‌اند.

رئیس پلیس‌راه استان ادامه داد: اردبیل- آستارا در رتبه دوم، اردبیل- سراب رتبه سوم و اردبیل- مغان در رتبه چهارم کاهش تصادفات قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار