مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 23 نفر در محورهای ارتباطی این استان طی روزهای جمعه و شنبه دچار سانحه رانندگی شده که از این تعداد شش نفر جان باخته و 17 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ 21 February 2015
بهرام غیبی افزود: صبح روز جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با دو خودرو وانت نیسان و وانت پیکان در 20 کیلومتری جاده پوشیده از مه گرمی - اردبیل چهار نفر جان باخته و سه نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: در حادثه دیگری یک دستگاه خودروی تریلی FH در 50 کیلومتری جاده گرمی به اردبیل و در منطقه قره آغاج واژگون و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل ، غیبی همچنین با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در 37 کیلومتری جاده اردبیل ، رضی اظهار کرد: این حادثه نیز یک مصدوم و یک قربانی داشت.

او همچنین از برخورد یک دستگاه پژو آر دی با سمند در 55 کیلومتری جاده گرمی - مشگین شهر خبر داد و گفت: در این حادثه هشت حادثه دیده وجود داشت که دو نفر آنها توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه مصدومان توسط هلال احمر به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

به گفته وی ، همچنین یک دستگاه سواری پیکان در 28 کیلومتری جاده خلخال به اسالم به دره سقوط کرد که طی آن یک نفر جان باخته و چهار مصدوم نیز توسط امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

استان اردبیل از روز جمعه شاهد بارش برف و بروز پدیده کولاک می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار