دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: با اخلال‌گران نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان پارس‌آباد بدون هیچ گذشت و اغماضی برخورد می‌شود تا زمینه افزایش و توسعه امنیت و آرامش در شهرستان فراهم آید.
کد خبر: ۷۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 04 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم گلزاده صبح امروز در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد اظهار داشت: در مدت 6 ماه فعالیتی که این انجمن در شهرستان پارس‌آباد داشته توانسته در این حوزه نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا کند به طوری که از آغاز تاسیس تاکنون 47 زندانی جرائم غیرعمد و مالی این شهرستان از زندان آزاد شده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش و جدیت مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در حال حاضر سایت اینترنتی این انجمن نیز راه‌اندازی شده تا خیران و افراد نیکوکار که در این حوزه نقش و تاثیر بسزایی در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی داشته‌اند بتوانند از طریق این سایت کمک‌ها و مساعدت‌های خود را ارائه دهند.

گلزاده با اشاره به راه‌اندازی نهادهای و سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها تصریح کرد:‌ باید با حمایت از این سازمان‌ها و گسترش فعالیت‌های آنها زمینه کمک و مساعدت هر چه بیشتر به خانواده‌های زندانیان فراهم شود چرا که عدم حمایت از این خانواده‌ها زمینه‌ساز گرایش آنها به سمت آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد با تاکید بر اختصاص درصدی از عوارض شهرداری برای انجمن حمایت زندانیان افزود: باید برای حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به این افراد تسهیلات کم‌بهره ارائه شده و در کنار آن با اشتغال این افراد در کشت و صنعت‌های منطقه زمینه تامین نیازهای معیشیتی خود و خانواده‌های آنها فراهم آید تا بتوان شاهد رفع برخی مشکلات در این حوزه بود.

وی با بیان اینکه حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها از برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه قضا در کشور است، گفت: با استفاده از راهکارهای مختلف تلاش و جدیت در شهرستان پارس‌آباد تحقق این هدف بوده که کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد گامی در راستای این سیاست‌های کلان است.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد از برخورد شدید با مخلان نظم و امنیت در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: با این گونه افراد بدون هیچ گذشت و اغماضی برخورد می‌شود تا زمینه افزایش و توسعه امنیت و آرامش در شهرستان فراهم آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار