تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه تختی شهرستان نیر تمرینات سخت و فشرده تاکتیکی را برای حضور با قدرت در برابر رقبای لیگ برتری ادامه دادند.
کد خبر: ۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 03 September 2015
به گزارش نیریمیز، تیم فوتبال صبای قم در تعطیلات لیگ برتر از ششم تا 16 شهریور ماه به اردوی آماده‌سازی اردبیل رفته تا در زادگاه علی دایی سرمربی مشهور خود بتواند تمرینات سخت و فشرده تاکتیکی و بدنسازی را انجام دهد و بدین ترتیب با قدرت بیشتر برابر رقبای لیگ برتری قرار بگیرد.

 
علی دایی با اشاره به تمرین تیم صبای قم در ورزشگاه تختی شهرستان نیر تصریح کرد: ما با آمادگی نصفه و نیمه و بدون آماده‌سازی بدنی تیم وارد رقابت‌های لیگ برتر شدیم و تعطیلات پیش روی لیگ فرصتی را فراهم کرد تا برای رفع این نقیصه به شهر اردبیل سفر کرده و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.
 
وی گفت: در اردوی 10 روزه‌ای که در شهرهای اردبیل، نیر و سرعین داریم در کنار جلسات متعدد تمرینی و آمادگی تیم و انجام بازی‌های تدارکاتی تلاشمان بر این است تا بدنسازی تیم را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار دهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به دنبال کسب نتایج مناسب هستیم که این کار در سایه یک برنامه‌ریزی دقیق و کار تاکتیکی منظم و تمرینات سخت و فشرده به دست می‌آید و امیدواریم در اردوی 10 روزه بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

 
دایی خاطرنشان کرد: قطعاً تیم فوتبال صبای قم آرام آرام در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شایسته و بهتر بازی می‌کند و ما امیدواریم این تیم بتواند در جایگاه مناسب و واقعی که مردم استان قم از آن انتظار دارند، قرار بگیرد.
 
وی خاطرنشان می‌شود: تیم فوتبال صبای قم در پنج بازی گذشته خود از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه مساوی، یک برد و یک باخت به دست آورده و در حالی حاضر با کسب شش امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
 
 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار