مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام 8 اکیپ امداد و نجات به مناطق شمال استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 04 September 2015

بهرام غیبی دقایقی پیش در گفت‌‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل از اعزام 8 اکیپ امداد و نجات به مناطق شمال استان اردبیل خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این اکیپ‌ها هم در بیله‌سوار و هم در پارس‌آباد با همراهی بخشداران و دهیاران و هماهنگی‌هایی که انجام شده از مناطق مختلف روستایی و دورافتاده منطقه بازدید کرده‌اند و تاکنون هیچ گزارشی از تلفات و خسارات وارده اعلام نشده است.

وی یادآور شد: ممکن است مردم در برخی از روستاها از شدت زلزله در هنگام خروج از منازل خود دچار حوادثی جزئی شده باشند اما اینکه زلزله سبب تخریب واحدهای مسکونی و آواری را فراهم آورده باشد گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: اکیپ‌های ما همچنان در منطقه مستقر هستند و تلاششان بر این است تا در صورت ادامه روند زلزله و پس‌لرزه‌های آن به کمک حادثه‌دیدگان احتمالی بشتابند.

غیبی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر از همان دقایق اولیه بروز زلزله نیروهای امداد و نجاتش را فراخوان کرده و در شمال استان مستقر هستیم تا به هموطنانمان ارائه خدمات کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اما گزارش‌های رسیده از دو شهر بیله‌سوار و پارس‌آباد حکایت از آن دارد که مردم این دو شهر بعد از وقوع زلزله در اولین ساعات روز تعطیل جمعه سراسیمه از منازل خود خارج شده‌اند و ساعاتی است که سعی می‌کنند به دور از فضاهای مسقف ایام تعطیل خود را به همراه خانواده سپری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار