-رئیس انجمن حرفه ای گردشگری سلامت استان اردبیل گفت: انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت با انتخاب اعضا فعالیت خود را در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 09 December 2020

قاسم فرزانه اظهار داشت: انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت با انتخاب اعضا فعالیت خود را در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه آغاز کرد.

وی افزود: با تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان، فعالیت‌های این بخش از گردشگری در اردبیل به شکلی منجسم انجام و پیگیری می‌شود.

رئیس انجمن حرفه ای گردشگری سلامت استان اردبیل بیان کرد: از مهمترین دستاوردهای این کارگروه تسریع در روند اجرای بخشنامه و ابلاغیه‌ها، تاکید بر تسریع در ارائه تسهیلات، حمایت‌های بیمه‌ای، حل مشکلات در بخش مالیات و برخی اقدامات دیگر بود.

فرزانه تلاش برای پیشبرد اهداف گردشگری و نیز بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی و تلاش برای بالا بردن سطح آگاهی‌های اعضا را از اهداف تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت استان برشمرد و تصریح کرد: با توجه به ورود اتباع آذری به استان از پایانه بیله‌سوار که اغلب با هدف گردشگری سلامت وارد استان می‌شوند، این انجمن نقش مهمی در ساماندهی این گردشگران خواهد داشت.

وی تشکیل کارگروه کمیته گردشگری استان با حضور معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان، رئیس مجمع نمایندگان استان، روسای بانک‌ها، سازمان امور مالیاتی، بیمه و برخی مسئولان استانی را از اقدامات در راستای حل مشکلات و رونق گردشگری سلامت در استان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار