مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: طبق آمار اولیه در250پایگاه جمع آوری کمک های مردمی تاکنون 10 میلیارد ریال در جشن عاطفه ها در استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 20 September 2015

به گزارش ایرنا، بهروز زلالی افزود: آخرین آمار جمع آوری شده در این جشن پس از توزیع هدایای مردمی که بر اساس نیازسنجی و شناسایی هایی که از قبل صورت گرفته است اعلام خواهد شد.
وی با بیان این که این رقم آمار اولیه ی 250 پایگاه مستقر در سطح استان می باشد افزود: این مقدار مساعدت مردمی در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده در تمامی مدارس توزیع خواهد شد.
زلالی در ادامه ی سخنان خود از فروش نوشت افزار در کنار پایگاه مرکزی جشن عاطفه ها خبر داد و اقزود: 20 درصد از سود حاصله بابت فروش این نوشت افزار به جشن عاطفه ها اختصاص خواهد یافت که بعد از نهایی شدن مبلغ آن نیز اعلام خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه امسال این جشن در دو مرحله برگزار می گردد اضافه کرد: مرحله ی دوم این جشن در روز هشت مهر ماه در تمامی مدارس استان برگزار می گردد که طی آن کمک های دانش آموزان به همنوعان نیازمند در قالب یک هزار و 500 پاکتی که در اولین روز های مدرسه در بین آنان توزیع می شود جمع آوری خواهد شد.
زلالی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش این جشن در بیش از یک هزارو 200هزار مدرسه و واحد های آموزشی برگزار می شود.
وی ادامه داد : 100 درصد کمک های جمع آوری شده در مدارس بر اساس نیاز سنجی و شناسایی مدیران مدارس با حفظ احترام و اکرام در اختیار دانش آموزان نیازمند همان مدارس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار