مرحوم عبدالحمید سید شنوا که بازنشسته فرهنگی و استاد زبان فرانسه بود، تا آخرین روزهای زندگی پربار خویش به عنوان عضو فعال کتابخانه عمومی شیخ صفی الدین اردبیلی، جهت مطالعه در این کتابخانه حضور می یافت و ساعات زیادی از روز را به مطالعه کتابهای مورد علاقه خویش اختصاص می داد
کد خبر: ۱۰۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 11 October 2015

درگذشت کهن سال ترین عضو کتابخانه های عمومی استان اردبیل

کهن سال ترین عضو کتابخانه های عمومی اردبیل دار فانی را وداع گفت.

به گزارش تابناک اردبیل ، عبدالحمید سید شنوا که کهن سال ترین عضو کتابخانه های عمومی استان بود، دعوت حق را لبیک گفته و بسوی دیار باقی شتافت.

وی که بازنشسته فرهنگی و استاد زبان فرانسه بود، تا آخرین روزهای زندگی پربار خویش به عنوان عضو فعال کتابخانه عمومی شیخ صفی الدین اردبیلی، جهت مطالعه در این کتابخانه حضور می یافت و ساعات زیادی از روز را به مطالعه کتابهای مورد علاقه خویش اختصاص میداد بطوریکه آن مرحوم را میتوان مصداق واقعی این حدیث نبوی قلمداد نمود که «زگهواره تا گور دانش بجوی».

مرحوم عبدالحمید سید شنوا در سال 1391 به عنوان کتابخوان نمونه کشوری از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور مورد تجلیل قرار گرفت و در هفته کتاب سال 1393 نیز از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از وی به عنوان کهن سال ترین کتاب خوان استان تجلیل به عمل آمد. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
خدا بیامرزد انشالله دانش آموزانش از او به نیکی یاد می کنند
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
روحشان شاد. امیدوارم الگویی باشند برای اقشار مختلف جامعه در جهت رشد کتابخوانی چه در کتابخانه ها و چه در منزل و محل کار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار