نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی شهرستان کوثر ظرف روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 22 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در دیدار مردمی خود در شهر کوثر اظهار کرد: به دنبال کلنگ‌زنی خط انتقال گاز روستای برندق در جنوبی‌ترین منطقه خورش رستم خلخال و نیز کلنگ‌زنی کارخانه روکش تایر در خلخال عملیات اجرایی این پروژه‌ها دنبال می‌شود.

وی گفت: این پروژه‌ها و مصوبات جدید در اجرای طرح‌های اقتصادی دیگر در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه منطقه انجام می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در واقع تداوم نهضت حضرت امام حسین (ع) و ائمه معصومین (ع) است، افزود: از برکات همین نظام اسلامی است که در منطقه شاهد تحولات ارزشمندی در حوزه زیر بنایی، انرژی و ایجاد بسترهای اشتغال برای جوانان هستیم و در تلاش هستیم این فرایند با سرعت بیشتری تداوم یابد.

جعفری بنه خلخال بیان کرد: چندین طرح و پروژه مهم از جمله محور خلخال ـ فیروز، سدهای گیوی و بفراجرد، بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی کوثر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها در زمان آغاز مسئولیت بنده زیر 40 درصد بوده و بیمارستان کوثر بسیار کمتر از این رقم ولی با پیگیری‌های شبانه‌روزی و اخذ اعتبارات لازم به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: این اتفاق زمانی نتیجه داده که پروژه‌ای مانند سد کوثر بیش از 10 سال است که در حال اجرا است و میزان پیشرفت فیزیکی و ساختمانی و جذب اعتبارات مورد مورد نیاز در 8 سال قبل از آغاز مسئولیت بنده به اندازه سه سال گذشته نبوده آن هم در شرایطی که کشور هیچگونه مشکلاتی از جنبه جذب اعتبارات نداشت و این تورم و سه برابر شدن نرخ ارز و کاهش فروش نفت و مشکلات انتقال پول به کشور را هم نداشتیم.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: عده‌ای که با نیات مختلف در ازای هر گام موثر و ماندگار در منطقه موجی از تخریب و سیاه‌نمایی عملکردها را به راه می‌اندازند به خاطر داشته باشند سیاه‌نمایی خدماتی که در سایه نظام اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تدبیر دولت تدبیر و امید با پیگیری‌های شبانه‌روزی اتفاق می‌افتد شایسته شهروند جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: حرکت‌های تخریبی نه تنها در اراده مسئولان و مردم تاثیر ندارد بلکه عزم آنها را روزافزون می‌کند و عملکردها خود گویای واقعیت‌هایی است که نتیجه داده و این تلاش‌ها هر روز افزایش خواهد یافت و باید به نقطه‌ای برسیم که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار