فرماندار نیر از تهیه طرح جامع و راهبردی این شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 07 December 2015
به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز دوشنبه در نشستی با معتمدین ، نخبگان و جوانان شهرستان نیر افزود: این طرح دربرگیرنده توسعه شهرستان و قابلیت های مختلف طبیعی ، گردشگری و اقتصادی است.
او بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه با همراهی و همفکری نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و معتمدین تاکید کرد و گفت: برای توسعه همه جانبه این شهرستان باید از همه ظرفیت ها بهره گرفت.
صمدی به اجرای 200 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته نیز اجرای 200 پروژه عمرانی با 500 میلیارد ریال اعتبار در این منطقه آغاز شده است.
او اجرای زیرساخت های مناطق نمونه گردشگری بولاغلار ، برجلو ، قینرجه ، سقزچی ، شهرک های تخصصی آب و ناحیه صنعتی و تکمیل فاضلاب شهری و اجرای کمربندی و کنارگذر را از جمله مهم ترین این پروژه ها ذکر کرد.
وی اظهار کرد: فاز اول مجتمع آبدرمانی و گردشکری برجلو و فاز دوم آبدرمانی قینرجه و کارخانه های عطش ، محراب بهشت و تسنیم نوش و چند طرح اقتصادی ، گردشگری و عمرانی در دو سال گذشته در این شهرستان افتتاح شد.
وی راه نجات و توسعه این شهرستان را در گرو حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و توسعه مناطق گردشگری و آب های گرم معدنی دانست.
شهرستان نیر با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
شما كه تفاوت طرح جامع و راهبردي رو نمي دونيد، تيتر اشتباه جرا ميزنيد مجبور نيستيد كه!مكه طرح جامع راهبردي داريم دانشمند! ابروي ما رو تو كل دنيا ميبريد با اين سطح سوادتون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار