امام جمعه شهرستان نیر گفت: حماسه‌ای که 9 دی 88 در کشور رخ داد بصیرت اعلای ملت ایران در شکستن ترفندهای فتنه‌گران بود.
کد خبر: ۱۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 25 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیر اظهار کرد: در 9 دی با حضور گسترده مردم دشمنان آن قدر ناامید شدند که حتی امروز نیز جرات آن را پیدا نمی‌کنند که با انقلاب اسلامی بخواهند از راه فتنه وارد شوند.

وی فتنه‌گران 88 را وابستگان به شیاطین روزگار توصیف کرد و گفت: امام راحل برای همیشه تاریخ معیار انقلابی بودن را معرفی کردند به طوری که هر کس در هر مقطعی از سوی دشمنان مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد قطعا در مسیر دشمن گام برداشته است.

امام جمعه شهرستان نیر با یادآوری اینکه ملت ایران با بصیرت خود حماسه جاویدان 9 دی را خلق کرد و برای همیشه فتنه‌گران را در هجمه‌های خود ناامید کرد، یادآور شد: اهمیت موضوع بصیرت آنقدر زیاد است که مقام معظم رهبری از این عنصر به عنوان عنصر حقیقی دفاع از مکتب اسلام و ارزش‌های آن یاد کرده است.

مقدسی با بیان اینکه امروز نیز عده‌ای تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن واقعه 9 دی را از تاریخ این انقلاب و عظمت آن دور نگه دارند، تصریح کرد: آنچه که انقلاب ما را از هجمه‌های فتنه‌گران و دشمنان محافظت می‌کند عنصر بصیرت است که هیچ‌وقت نباید این عنصر را فراموش کرد.

وی هفته وحدت و فرارسیدن ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان تبریک گفت و افزود: این هفته که به نام هفته وحدت نامیده شده نقطه اشتراک و اتفاق امت اسلامی است تا با عبور از همه مشکلات با اتحاد و همدلی بتوانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

خطیب جمعه نیر پیامبر اکرم (ص) را پیامبر نور و رحمت و اتحاد امت اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: امروز در برابر همه تلاش کوری که دشمنان در قالب گروه‌های افراطی و انحرافی برای ضربه زدن به اصل اسلام آغاز کرده‌اند نیت و هدفشان ضربه زدن به وحدت امت اسلامی است و باید بیشتر از این هوشیاری‌مان را حفظ کنیم.

مقدسی فرارسیدن روز 7 دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را به فرمان امام راحل گرامیداشت و بیان کرد: نهضتی که امروز در زدودن آثار بیسوادی آغاز شده است یک نهضت پایداری است که قطعا به رفع جهل و بیسوادی در جامعه کمک خواهد کرد.

وی همچنین به مقطع حساس انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات 7 اسفندماه که با ثبت نام کاندیداها مقدمات آن آغاز شده است بزرگترین میدان نمایش قدرت انقلاب اسلامی با پشتیبانی آرای مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار