فرماندار شهرستان نیر گفت: در حال حاضر ۱۴ واحد تولید گوشت مرغی در شهرستان نیر فعال بوده که با احداث ۴ واحد دیگر تولید مرغ گوشتی در شهرستان نیر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۶۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 17 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، اکبر صمدی در جلسه بررسی میزان تولیدات گوشت مرغ در اردبیل اظهار داشت: در شهرستان نیر ظرفیت‌های و توانمندی‌های بسیار بالایی در حوزه دامپروری و کشاورزی وجود دارد که باید تلاش کنیم ار این ظرفیت‌های حداکثذر استفاده را بکنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کشاورزی و دامپروری بیان کرد: با سرمایه‌گذاری‌های بومی در سطح شهرستان و با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های علمی در چند سال اخیر شاهد توسعه و رشد تولیدات دامپروری و کشاورزی و به ویژه توسعه پرورش مرغ در شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به فعالیت 14 واحد مرغداری گوشتی در سطح شهرستان نیر تصریح کرد: این واحدها 254 هزار قطعه مرغ تولید کرده و روانه بازار می‌کنند که سالانه بیش از 2 هزار و 32 تن گوشت مرغ تولید کرده و نقش و تاثیر بسزایی در تامین گوشت مورد نیاز شهرستان داشته است.

صمدی از احداث 4 واحد مرغداری در شهرستان خبر داد و گفت:‌ با بهره‌برداری و راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای 15 نفر از مردم شهرستان نیر فراهم می‌شود و در کنار آن به ظرفیت شهرستان نیر برای تولید مرغ گوشتی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت یازدهم از سرمایه‌گذاران افزود: در راستای رفع مشکلات مربوط به اشتغال و رکود اقتصادی از سرمایه‌گذاران حمایت جدی می‌شود که این سیاست دولت نیز در شهرستان نیر با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رونق و توسعه آن زمینه پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان نیر از تلاش برای رفع مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در شهرستان نیر خبر داد و گفت: راهکار توسعه اقتصادی شهرستان نیر حمایت از سرمایه‌گذاران بوده و با توجه به این امر فعالان اقتصادی در شهرستان مورد حمایت جدی هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار