فرماندار شهرستان نیر گفت: با صرف ۷ میلیارد ریال اعتبار تجهیزات راهداری برای راه و شهرسازی شهرستان نیر خریداری شد.
کد خبر: ۱۶۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 19 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، اکبر صمدی عصر امروز در آیین رونمایی از ماشین‌آلات جدید راه و شهرسازی نیر اظهار داشت: با صرف 7 میلیارد ریال اعتبار تجهیزات راهداری برای راه و شهرسازی شهرستان نیر خریداری شده تا در عملیات و اقدامات مختلف بکارگیری شود.

وی با بیان اینکه این تجهیزات شامل 2 دستگاه لودر، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه پیکاپ و یک دستگاه کمپرسی 10چرخ است، افزود: 12 میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان راهداری و اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی به این شهرستان اختصاص یافته است.

صمدی با اشاره به موقعیت ترانزیتی شهرستان نیر بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان در مسیر اصلی استان‌های شمال غرب کشور قرار گرفته باید در زمینه رفع مشکلات در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان و آمادگی کامل تجهیزات راهداری منطقه اقدامات اساسی انجام شود که خرید ماشین‌آلات راهداری در این راستا بوده است.

فرماندار شهرستان نیر با تاکید بر توسعه راه‌های روستایی و نگهداری از راه‌های شهرستان توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر تصریح کرد: این امر باید از اولویت‌های اصلی شهرستان نیر بوده و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات اساسی را انجام دهد.

وی با اشاره به اصلاح نقطه حادثه خیز در ورودی شهر نیر از سمت اردبیل گفت: در گذشته شاهد حوادث رانندگی مکرر در این منطقه بودیم که با اصلاح نقطه حادثه‌خیز در این مسیر این حوادث و تصادفات در شهرستان کاهش می‌یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار