شهردار نیر از ارائه تخفیف 20 درصدی شهرداری به شهروندان به مناسبت دهه فجر خبرداد.
کد خبر: ۱۷۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 26 January 2016
صاحبعلی رام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تخفیف با توجه به مجوز صادره از سوی شورای اسلامی شهر شامل مطالبات و دریافتی های شهرداری از شهروندان است.
وی گفت: این تخفیف تا 30 بهمن به مشتریان خوش حساب در پرداخت عوارض اعمال می شود و همشهریان در این مدت با پرداخت بدهی های خود به شهرداری با استفاده مطلوب و به نفع خود از فرصت موجود می توانند در افزایش درآمد شهر و تحقق درآمدهای پیش بینی شده شهرداری نیر برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر نیر نقش مهمی ایفا کنند.
او عمران و آبادانی این شهر را مستلزم تحقق برنامه های عمرانی و توسعه شهری ، ایجاد زیرساخت های مناسب با هدف اصلاح و توسعه معابر ، بهبود محیط شهری و فضای تفریحی ، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: این امر جز با مشارکت و همراهی شهروندان محقق
نمی شود.
مهندس رام اظهار کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری نیر اقدامات متعددی برای زیبا سازی و فضا سازی مناسب مسیر راهپیمایی و ایجاد شور و شعور انقلابی آغاز کرده است.
رییس شورای اسلامی شهر نیر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا طرح توسعه شهر نیر را مستلزم احداث جاده کمربندی دانست و گفت:
توسعه روزافزون شهر نیر که در محور ارتباطی چند استان قرار گرفته ایجاب می کند محورهای مواصلاتی جدید متناسب با روند توسعه شهر تعریف و ایجاد شود.
ارسلان ندیری با بیان اینکه کلیات طرح احداث کمربندی جدید شهر تصویب شده از جمله اهداف این طرح را ساماندهی و تفکیک ترافیک عبوری و شهری ، روان سازی ترافیک و افزایش توسعه شهر و کاربری های مناسب ذکر کرد.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار