امام جمعه نیر گفت: ‌جابه‌جایی فرماندار نیر در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی عقلانی و منطقی به نظر نمی‌رسد.
کد خبر: ۱۷۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 05 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: انتظار می‌رود به دور از شایعات و برخی گمانه‌زنی‌ها، مسئولان استانی تدبیری بیندیشند تا فضای آرام همراه با اعتماد و اطمینان مردم در آستانه انتخابات هفتم‌ اسفندماه رقم بخورد.

وی با قدردانی از تلاش و همت مضاعف فرماندار شهرستان نیر در دو سال اخیر برای پیگیری تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام، راکد و متوقف مانده شهرستان نیر تصریح کرد: ارائه گزارش عملکرد دو ساله از اقدامات انجام شده، روشن‌گری واقعی برای مردم در قدردانی از خدمات دولت تدبیر و امید بود.

امام جمعه شهرستان نیر به مقطع حساس راهپیمایی 22 بهمن در هفته آینده اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت اعلام حضور مردم در دفاع از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است.

مقدسی افزود: هم انتخابات پیش‌رو و هم راهپیمایی 22 بهمن نمودی از صلابت ملت ایران در عرصه دفاع از انقلاب است که به معنای واقعی نمود آشکار و ظاهری آن را می‌توانیم در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مشاهده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم باید در انتخاب شایستگان و اصلح افراد با بصیرت تمام عمل کنند چرا که مجلس جای شایستگان و برترین‌های امت اسلامی است و امام راحل نیز از همین رو مجلس را عصاره مردم نام‌گذاری کردند.

خطیب جمعه نیر اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در این 37 سال کارنامه درخشان و قابل قبول داشته و توانسته تأثیرگذاری خاصی را در تحولات منطقه‌ای و جهانی از خود نشان دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار