باحضور معاون استاندار؛
شریفی گفت: مهم ترین پروژه های افتتاحی در استان مربوط به آب و فاضلاب شهری با 24 پروژه، بخش کشاورزی با 27 پروژه، راه و شهرسازی با 30 پروژه و شهرداری با 45 پروژه است که در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 11 February 2016

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر382 پروژه در 10 شهرستان استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک اردبیل، طاهر شریفی در آیین افتتاح کارخانه پلاستفوم و سازه های بتونی وگازرسانی به روستای یامچی شهرستان نیر افزود: برای اجرای این پروژه ها سه هزار و 900 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های افتتاح شده در دهه مبارک فجر مربوط به 33 دستگاه اجرایی استان است ، بیان کرد: مهم ترین پروژه های افتتاحی در استان مربوط به آب و فاضلاب شهری با 24 پروژه، بخش کشاورزی با 27 پروژه، راه و شهرسازی با 30 پروژه و شهرداری با 45 پروژه است که در نقاط مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

شریفی اضافه کرد : همچنین همزمان با دهه فجر عملیات گازرسانی به تعداد کثیری از روستاهای استان اردبیل انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان سال 95 عملیات گازرسانی به 444 روستای استان اردبیل انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر 783 روستای بالای 20 خانوار استان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شده اند و در حوزه آبرسانی به مناطق روستایی در دولت یازدهم در اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار