فرماندار شهرستان نیر گفت: ۶۱ شعبه اخذ رای در شهرستان نیر فعال می‌شود که در این شعبه‌ها و برای برگزاری انتخابات شایسته و مناسب یک هزار نفر در سطح شهرستان همکاری و فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۱۸۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 23 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در نشست آموزشی توجیهی نمایندگان فرمانداری نیر در شعب اخذ رای اظهار داشت: باید تلاش و جدیت همه مسئولان بر این باشد تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم کنیم تا از این طریق اقتدار و صلابت ایران اسلامی بیش از گذشته به جهانیان نشان داده شود.

وی با اشاره به وظایف هیئت‌های اجرایی انتخابات بیان کرد: حفظ و صیانت از آرای مردمی مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی بوده که با توجه به سنگینی رسالت آنها انتظار می‌رود در این زمینه شاهد اقدامات و عملکرد موثر و همه‌جانبه باشیم.

فرماندار شهرستان نیر افزود: برای اینکه بتوانیم شاهد عملکرد خوب و مناسب هیئت‌های اجرایی باشیم باید آموزش‌های لازم و مناسب در این زمینه برای آنها ارائه شود و در کنار آن باید قوانین و مقررات انتخابات توسط این افراد مطالعه شده و با پیروی از این قوانین و آگاهی لازم بتوانند در عرصه انتخابات به خوبی ظاهر شوند.

احمدی تصریح کرد:‌ عوامل اجرایی انتخابات باید در شعب اخذ رای حاضر شده و براساس قوانین و مقررات در این حوزه نظارت لازم را داشته باشند و از هرگونه اعمال نظر شخصی دوری کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری در سطح شهرستان باشیم.

وی از استقرار و فعالیت 61 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان نیر خبر داد و گفت: از این تعداد شعبه 39 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه نیز در بخش کورائیم فعال خواهد شود که در این شعبه‌ها و برای برگزاری انتخابات شایسته و مناسب یک هزار نفر در شهرستان نیر در این عرصه فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به آمادگی کامل شهرستان نیر برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمامی امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در شهرستان نیر برای برگزاری انتخابات بسیج می‌شوند تا بتوانیم در این حوزه شاهد برخی نواقص و کمبودها نباشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار