مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال جدید تاکنون ریالی به راه‌آهن اردبیل اعتبار ندادند و در صورت تخصیص منابع جدید پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 10 April 2016

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل اعتبار بسیار بالا و ملی می‌خواهد که در صورت تامین اعتبار در سال جاری ادامه اجرای این پروژه را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تاکنون در سال جدید ریالی به این پروژه اعتبار ندادند و در صورت تخصیص منابع جدید پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و افتتاح دو بیمارستان کوثر و پارس‌آباد در سال جاری خبر داد و افزود: به دلیل آنکه در سال گذشته به این دو پروژه دیرهنگام اعتبار دادند ما نتوانستیم به وعده‌‌هایمان در تکمیل این پروژه‌ها عمل کنیم ولی امسال مصمم هستیم تا این دو بیمارستان را تکمیل و تا نیمه اول سال تحویل دانشگاه علوم پزشکی دهیم.

محبت‌خواه افزود: ما از همان روزهای نخست سال جدید و در تحقق شعار سال که در عمل و اقدام ضروری باید مورد توجه قرار گیرد بدون شعار دادن و یا بنر نوشتن سعی‌مان بر این است تا با همراهی شورای هماهنگی مدیران حوزه راه و شهرسازی بتوانیم کار را واقعی‌تر به پیش ببریم.

وی بیان کرد: در حوزه ساخت و ساز و کارهای عمرانی در حوزه راه و ساختمان‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مصمم هستیم تا در سایه عمل، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخصی را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی خبر داد و افزود: ما سال گذشته در چندین مرحله دعوت از سرمایه‌گذاران را شاهد بودیم اما در این زمینه نتیجه‌ای نگرفتیم که امسال با پایشی که در بحث سرمایه‌گذاری انجام می‌دهیم سعی و تلاشمان بر رفع موانع و مشکلات است تا یک نقش مثبت و سازنده‌ای را در این حوزه انجام دهیم.

محبت‌خواه در مورد فعالیت بخش املاک و حقوقی راه و شهرسازی گفت: ما جزو پنج استان اول کشور هستیم که در بخش تملک فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی را انجام دادیم.

وی اولویت امسال را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه در حوزه راه، تکمیل چهار خطه اردبیل – مشگین‌شهر و همچنین اردبیل – خلخال اعلام کرد و افزود: امسال راه فیروز – خلخال نیز با مساعد شدن شرایط جوی و با کارهای باقی‌مانده نظیر خط کشی و تکمیل آسفالت افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: امسال آغاز طرح چهار خطه کردن نیر به سراب را نیز با تامین اعتبار مدنظر قرار دادیم تا فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مثبتی را در این حوزه شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار