فرماندار شهرستان نیر گفت: آبدرمانی و آبگرم‌های شهرستان نیر ظرفیتی مناسب در راستای جذب و توسعه صنعت گردشگری بوده که به همین منظور این مراکز ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 11 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از آبدرمانی‌های نیر اظهار داشت: آبدرمانی و آبگرم‌های شهرستان نیر ظرفیتی مناسب در راستای جذب و توسعه صنعت گردشگری بوده که به همین منظور این مراکز ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان به ویژه در حوزه آب‌های معدنی گرم و سرد بیان کرد: این مواهب خدادادی یک منبع بسیار مناسب درآمدزایی در منطقه بوده که باید از این منابع در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان با جذب و جلب گردشگران استفاده کنیم که این امر نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم است.

احمدی با اشاره به احداث استخرهای سنتی آبگرم سقزچی گفت: در حال حاضر این پروژه توسط بخش خصوصی و با پیشرفت بالای 90 درصد در حال اجرا بوده و تا این مرحله از احداث 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آن هزینه شده است که پیش‌بینی می‌شود ماه آینده این استخرها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار یگرند.

فرماندار شهرستان نیر در مورد طرح توسعه آبگرم قینرجه افزود: این آبگرم که یکی از ظرفیت‌های مناسب شهرستان برای توسعه گردشگری سلامت بوده توسط بخش خصوصی توسعه می‌یابد تا بتوانیم زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران را در این آبگرم نیز شاهد باشیم.

وی در بازدید از عملیات اجرایی استخر آبدرمانی برجلوی شهرستان نیر تصریح کرد: برای فاز دوم این آبدرمانی که در حال اجرا توسط بخش خصوصی بوده 50 بسته سرمایه‌گذاری و سوئیت‌های ویلایی در حاشیه آن پیش‌بینی شده است تا اجرایی شود.

احمدی اظهار کرد: این پروژه که برای احداث آن 70 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با پشت سر گذاشتن عملیات اجرایی امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از فاز دوم آن نیز باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار