سید کاظم موسوی:
کاندیدای مجلس دهم گفت: مردم امروز بالاتر از شعارها و خواسته‌های رنگین سیاسی، حزبی و جناحی حل مشکلات اقتصادی خود را می‌خواهند تا از گرفتاری‌های حال حاضر نجات پیدا کنند.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 23 April 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام ‌سید کاظم موسوی عصر امروز در جلسه سخنرانی خود در شهر نیر اظهار کرد: مردم با گذشت 37 سال دیگر فریفته شعارهای رنگارنگ احزاب و گروه‌های غیر کارآمد را نمی‌خورند، بلکه خواسته اصلی آنها بر این است تا مجلسی عملگرا براساس توانمندی‌ها، تحقق و تخصص شکل بگیرد تا با استفاده از تجارب گذشته بتوان کشور را از این مشکلات اقتصادی و نارسایی‌های واقعی نجات داد.

وی تصریح کرد: امروز در این استان مشکلات بسیاری از کشت و زرع گرفته تا نارسایی‌های صنعت گردشگری و پیچیدگی نظام بروکراسی در حمایت و همراهی سرمایه‌گذاران آحاد مردم را رنج می‌دهد، در حالی که به سهولت می‌توان با یک راهکار درست این مشکلات را برطرف کرد.

کاندیدای مجلس دهم گفت: در حل مشکلات سیب‌زمینی‌کاران در اردبیل، تولیدکنندگان محصولات باغی در مشگین‌شهر و زارعان شمال استان باید توجهی جدی به صنایع تبدیلی و تکمیلی داشت تا به جای از بین رفتن مطلوبیت تولید در این عرصه، گرفتار خسران و بی‌توجهی‌ها نشویم.

موسوی با بیان اینکه در استان اردبیل در سال‌های اخیر به دلیل وضعیت نامطلوب صنایع و رکود واقعی در این مجموعه‌های تولیدی، عقیم‌ ماندن پروژه‌های عمرانی و خدماتی و صدها مجموعه دیگر اقتصادی امکان توان‌افزایی و حرکت درست در مسیر توسعه وجود ندارد، افزود: باید راهکار منطقی در این زمینه مورد توجه قرار گیرد، چراکه امروز همه شهرهای این استان نیازمند یک واقع‌بینی در حل مشکلات و گره‌گشایی معضلات است.

وی شهرستان نیر را از بی‌نظیرترین مناطق برای توسعه صنعت گردشگری با داشتن مواهب خدادادی همچون آب‌های گرم، آثار و ابنیه‌های تاریخی، شاهراه ورود گردشگران از استان‌های شمالغرب کشور توصیف کرد و ادامه داد: در همه این حوزه‌ها باید از توان موجود بهره گرفت تا یک فرصت استثنایی در حرکت رو به جلو شکل بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار