رئیس هیئت کشتی سرعین عنوان کرد:
رئیس هیئت کشتی شهرستان سرعین گفت: خانه کشتی سرعین که عملیات ساخت آن آغاز شده در روند تکمیلی خود نیازمند تأمین اعتبار و همت و همراهی مسئولان است.
کد خبر: ۲۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 22 April 2015

به گزارش فارس، پرویز موسی‌زاده عصر امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در شهر سرعین اظهار کرد: ما بسیار خوشحال شدیم که تیم ملی کشتی کشورمان با غیرت و توان بسیار عالی توانست قهرمان جهان شود که این موفقیت در سایه همدلی و همراهی به وجود آمده در فدراسیون و حضور مؤثر خادم در رأس کار به عنوان چهره شناخته شده است.

وی با قدردانی از کادر فنی تیم ملی کشتی به ویژه حسن بابک که در مدیریت این رشته ورزشی سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: ادامه این موفقیت‌ها می‌تواند روحیه کشتی‌گیران ما را در ایجاد انگیزه مضاعف برای کسب قهرمانی‌ها و راهیابی به تیم ملی فراهم بیاورد.

این کشتی‌گیر پیشکسوت استان گفت: با تلاش شبانه‌روزی که فدراسیون کشتی و به تبع آن رؤسای هیئت‌ها انجام می‌دهند کشتی کشورمان در وضعیت خوبی قرار دارد و با جوان‌گرایی که در این رشته انجام شده، امیدواریم نتایج مناسبی را در این حوزه شاهد باشیم.

موسی‌زاده به ساخت خانه کشتی در سرعین اشاره کرد و افزود: این پروژه با اسکلت فلزی و تزریق اعتبار اولیه یک میلیارد تومان در حال اجراست و امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه شهر سرعین که استعدادهای خوبی را در رشته کشتی دارد،‌ بتواند موفق عمل کند.

وی با قدردانی از همراهی خوب شورای شهر و شهرداری سرعین در احداث این مجموعه و ارائه تخفیف‌های ویژه در عوارض و صدور پروانه بیان کرد: احداث این مجموعه می‌تواند زمینه حرکتی مفید و مؤثری را در حوزه‌های مختلف فراهم بیاورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت کشتی شهرستان سرعین به فعالیت 110 کشتی‌گیر بیمه‌ شده در شهر سرعین اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 40 نفر در فضای کوچک و محقر تمریناتشان را انجام می‌دهند و به رغم برخی کاستی‌ها در یادواره پهلوانان سبلان کشتی‌گیران این شهرستان درخشش خوبی را داشتند.

موسی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما آمادگی داریم با ساخت خانه کشتی اردوهای تیم ملی را به همراه بازی‌های انتخابی تیم ملی در سرعین میزبانی کنیم که جا دارد از تلا‌ش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان که دلسوزانه در این حوزه تلاش می‌کنند، قدردانی کنیم.

وی گفت: بنده از سال 1350 در کشتی هستم و سعی کردم همواره در این رشته به بحث استعدادیابی در گروه‌های سنی پایه توجه کرده و با تکیه بر الگوی بی‌نظیر پهلوانان مولای متقیان علی (ع) بتوانیم این رشته ورزشی مقدس را به بهترین شرایط در بین نسل آینده ترویج و توسعه بدهیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار