اردبیل – استاندار اردبیل به ضرورت تغییر قطب کنکور استان با هدف بهبود وضعیت پذیرش دانش آموزان اردبیلی از کنکور سراسری تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 25 January 2017

به گزارش تابناک اردبیلظف مجید خدابخش در شورای آموزش‌وپرورش اردبیل تصریح کرد: از جمله ضرورت‌ها برای بهبود رتبه کنکور استان تغییر قطب و همچنین اصلاح ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع اضافه کرد: از سویی بهبود کیفیت آموزش و بهره‌گیری از ظرفیت معلمان و دبیران مجرب نیز تاکید می‌شود.

به گفته خدابخش برخی دبیران مجرب بازنشسته شده و گروهی نیز در دانشگاه فرهنگیان به کار گرفته می‌شوند که برای استفاده بهینه از ظرفیت دبیران مجرب لازم است مطالعات جامعی صورت گیرد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان جایگاه دبیری در گذشته را یادآور شد و افزود: زمانی در اردبیل بعد از رشته پزشکی دبیری از جایگاه و منزلت اجتماعی برخوردار بود.

وی افزود: این جایگاه می‌بایست احیا شده و برای تشویق فرزندان برای شغل معلمی فرهنگ‌سازی در بین والدین صورت گیرد.

استاندار اردبیل همچنین در خصوص درخواست ایجاد موزه در مدرسه صفوی اردبیل اضافه کرد: به دلیل قدمت تاریخی این بنا ایجاد موزه در مدرسه حمایت می‌شود.

خدابخش متذکر شد: هزینه‌های لازم برای ایجاد موزه تأمین خواهد شد تا بخشی از سوابق تاریخی آموزش‌وپرورش استان در این موزه به نمایش درآید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار