فرماندار سرعین گفت: سالانه به طور متوسط ۷ میلیون نفر و روزانه ۱۸ هزار نفر گردشگر وارد شهر سرعین می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 27 May 2015
به گزارش تسنیم ، عاطف ناصری در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته در ایام عید نوروز و در یک روز حدود 25 هزار خوردو با جمعیت حدود 100 هزار نفر وارد شهر سرعین شدند و این در حالی است که کل معابر شهر سرعین 59 هکتار بوده که ورودی خودروها از سطح معابر شهری بیش تر بوده است.

وی گفت: خوشبختانه از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی در این رابطه وجود نداشت که بیش تر نارضایتی مسافران از ترافیک شهری و محدود بودن فضاهای شهر برای اسکان گردشگران بود.

فرماندار سرعین افزود: سالانه به طور متوسط 7 میلیون نفر و روزانه 18 هزار نفر گردشگر وارد شهر سرعین می‌شوند که شهر سرعین با دارا بودن 180 هتل و مهمان پذیر، خانه های استیجاری و معابر شهری در حدود 20 برابر ظرفیت جمعیت خود را در ایام تعطیل میزبانی می‌کند.

ناصری تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهر به منظور اسکان گردشگران انجام شده است که اگر پروژه کمربندی شهر سرعین تکمیل شود،‌ بسیاری از مشکلات در حوزه ترافیک شهری برطرف می شود و می توانیم ترافیک سنگین به وجود آمده در سطح شهر سرعین را در ایام تعطیلات کنترل کنیم.

وی بیان کرد: با کمک مراکز تأسیسات اقامتی استان اردبیل توانستیم خانه‌های استیجاری را در سرعین ساماندهی کنیم که هتل داران از نرخ پایین هتل در سرعین گلایه مند هستند و باید بررسی های لازم در این رابطه اجام بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار