مدیر کل نوسازی مدارس استان گفت: ۴۰ مدرسه در این استان در دست احداث است.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 11 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر، امید قیامی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی پروژه های مدرسه سازی تصریح کرد: ما بیش از ۴۰ پروژه ساخت مدرسه را دنبال می کنیم و در این خصوص از ظرفیت نهادهای حامی از جمله بنیاد برکت و خیرین مدرسه ساز نیز استفاده می شود.

وی با بیان اینکه در مرکز شهرستان اردبیل با کمبود شدید مدرسه مواجه ایم، اضافه کرد: عمده پروژه های خیر ساز به مرکز شهرستان اردبیل معطوف شده اند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تاکید کرد: هر چند نیمی از جمعیت استان در مرکز شهرستان ساکن هستند اما نیمی از مدارس در این شهرستان نیست و ما با کمبود مدرسه مواجه ایم.

قیامی با یادآوری اینکه شعار «هر سه هفته یکبار یک مدرسه تحویل خواهد شد» به جد دنبال می شود، متذکر شد: در سال تحصیلی جاری ۲۰ مدرسه تحویل می شود که شامل ساخت، تخریب و بازسازی است.

وی با بیان اینکه برخی پروژه های مدرسه سازی به دلیل تاخیر در تکمیل زیر ساخت ها با تاخیر در بهره برداری مواجه است، خواستار مشارکت دستگاه ها در تحویل به موقع پروژه ها شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با تاکید به اینکه در هیچ نقطه از استان مدرسه مازاد و خالی وجود ندارد، افزود: تلاش نوسازی تکمیل و تحویل به موقع پروژه هایی است که از سوی آموزش و پرورش اعلام نیاز شده است.

قیامی به همکاری مطلوب خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش در تکمیل پروژه های مدرسه سازی اشاره و اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم هیچ دانش آموزی به بهانه کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار