مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استادیوم علی دایی با کمترین بهره‌وری و بیشترین ضرر و زیان در حال حاضر مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: استادیوم علی دایی که عملیات اجرایی آن از چندین سال پیش آغاز شده بعد از سال‌ها بهره‌برداری با کمترین ظرفیت و بهره‌وری در حال استفاده است به طوری که مجبور هستیم ماهانه بیش از 12 میلیون تومان برای مدیریت آن که درآمد خاصی ندارد هزینه کنیم.

وی یادآور شد: این ورزشگاه تنها با یک چهارم ظرفیت خود از چند سال پیش مورد بهره‌برداری قرار گرفته و هم اکنون نیز بدون اینکه مسابقات خاصی در آن برگزار شود به تعطیلی کشیده شده و مورد غفلت واقع شده است به طوری که هر ماه 4 میلیون تومان تنها برای هزینه برق آن هزینه کرده و برای 6 نفر نیروی فعال در این ورزشگاه 12 میلیون تومان پرداختی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه به هیچ‌وجه هزینه‌ها با درآمدها در این ورزشگاه همخوانی ندارد و ما به نوعی در این مدیریت دچار ضرر و زیان هستیم گفت: قرار شده تکمیل بخش‌های مختلف این پروژه که تجهیز و راه‌اندازی کامل می‌شود مورد استفاده قرار گیرد.

بهتاج بیان کرد: تلاشمان بر این است تا با همراهی مسئولان استانی این ورزشگاه را بازسازی و نوسازی کنیم تا زمینه بهره‌برداری کامل از آن فراهم آید.

وی از نبود اسپانسر تیم‌های ورزشی در استان گلایه کرد و یادآور شد: در حال حاضر 43 تیم ورزشی این استان در لیگ‌های مختلف کشوری حاضر هستند که از بین آنها تنها یک تیم دارای اسپانسر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: حضور تیم‌ها در لیگ‌های یک، دو و سه کشور مستلزم تامین هزینه‌ها است که ما مجبور هستیم به دلیل نبود اسپانسر این تیم‌ها را با حداکثر منابع و تجهیزاتی که در اختیار، حمایت کنیم اما حضور موفق آنها در لیگ‌های کشوری مستلزم جذب اسپانسر است.

بهتاج با قدردانی از شهرداری اردبیل که حامی تیم فوتبال است، تصریح کرد: شهرداری به صورت حرفه‌ای از این حمایت می‌کند به طوری که سالانه بیش از 4 میلیارد تومان برای حضور قوی این تیم در لیگ دسته یک هزینه می‌کند.

وی در مورد اخراج سرمربی تیم شهرداری گفت: نباید لفظ اخراج را به کار ببریم چرا که مسئولان این باشگاه تلاش می‌کنند تا با یک مدیریت متفاوت تیم را با حضور سرمربی جدید هدایت کنند که این رسم معمول در فوتبال است که در دنیا نیز اتفاق می‌افتد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار