حجت الاسلام حاج علی‌اکبری در جمع راهپیمایان 13 آبان ماه:
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امروز روز محاکمه استکبار جهانی است و ما اینجا جمع شده ایم تا ضمن محکوم کردن استکبار و استبداد به دنیا اعلام کنیم که ملت ایران هیچ وقت زیر بار حرف زور و ظلم وستم نخواهد رفت.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 04 November 2015

 به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در آیین پایانی راهپیمایی 13 آبان مردم اردبیل افزود: مردم دنیا ملت بزرگ ایران را ملتی شجاع، سرافراز، سربلند و باعزت می دانند زیرا که نماد استکبار ستیز در جهان است.
وی روز 13 آبان را روزی پر معنا و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: تلفیق روز دانش آموز با روز ملی مبارزه استکبار جهانی بدان معنا است که این روز در همیشه تاریخ زنده و پویا نگه داشته شود و نسل های آینده نیز در این روز انزجار خود را از استکبار اعلام کنند.
او استکبار و در راس آن آمریکا را نماد تمامی زشتی ها و پلیدیها در دنیا عنوان و اضافه کرد: در مقابل این پلشتی، زشتی و رذایل اخلاقی اولیای الهی قرار دارند که پرچمدار آن شهدا هستند.
حاج علی اکبری گفت: استکبار یعنی چپاول ملت ها، خود برتربینی، انحصارطلبی، ظلم و ستم به مظلومان و کشتار انسانهای مظلوم و کودکان که همه این صفات پست در آمریکا متجلی است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: آمریکا نماد بارز استکبار زمان است و در هر جای دنیا نشان از ظلم و ستم بر انسانها دیده می شود ردپای این مستکبر، خودخواه برتربین مشاهده می شود.
او با اشاره به اینکه استکبار نفس های آخر خود را می کشد، بیان کرد: ملت ایران از تمام توطئه ها ی استکبار سربلند بیرون آمده و این به خاطر پیروی از ولایت فقیه و وحدت حول محور ولایت است.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: امروز روز محاکمه استکبار جهانی است و ما اینجا جمع شده ایم تا ضمن محکوم کردن استکبار و استبداد به دنیا اعلام کنیم که ملت ایران هیچ وقت زیر بار حرف زور و ظلم وستم نخواهد رفت.
به گزارش ایرنا ، اقشار مختلف مردم اردبیل بویژه دانش اموزان استان اردبیل با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه شعار مرگ بر آمریکا سرداددند.
در اردبیل راهپیمایی کنندگان با سردادن شعار ' مرگ بر آمریکا ، مرگ براسراییل ، هیهات من الذله ، 13 آبان ماه یوم الله یوم الله ' مسیر ایستگاه سرعین تا میدان مصلی را پیمودند.
حضور دانش آموزان و دانسجویان در حالی که پرچم های جمهروی اسلامی و دست نوشته های ضد استکباری دردست داشتند در این راهپیمایی قابل توجه بود.
در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار ، گرمی ، نمین ، مشگین شهر ، سرعین ، نیر ، خلخال و کوثر نیز مردم راهپیمایی 13 آبان را باشکوه برگزار کردند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار