معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ جنگ نرمی که دشمنان برای انقلاب تدارک دیده‌اند بسیار سخت‌تر و دشوار‌تر از هشت سال دفاع مقدس است و اگر غفلت کنیم در تله دشمن گرفتار خواهیم آمد.
کد خبر: ۱۳۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 16 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید شفیع حسینی پیش از ظهر امروز در آستانه هفته بسیج در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد:‌ بسیج به عنوان یک نیروی مردمی غیر‌دولتی در 5 آذر سال 58 با فرمان تاریخی امام راحل تشکیل شد که تشکیل این نهاد مردمی اتفاق مبارک و پر از خیر و برکت بود که در دوران دفاع مقدس آثار تشکیل این نهاد را همه به عینه مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه اگر بعد از دوران دفاع مقدس بسیج شکل می‌گرفت قطعا بر تشکیل آن ایراد و خرده می‌گرفتند اما تشکیل آن قبل از آغاز جنگ تحمیلی نشان از درایت و تیزبینی امام راحل بوده است، گفت: انقلاب اسلامی ما بر اساس اصول مکتبی به چنین تشکیلات و شاکله مردمی نیاز داشت تا بتواند در پایداری و ایستادگی اهداف خود و صیانت از آن همتی راستین داشته باشد.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه بدنه بسیج را نیروهای مخلص، مردمی و متدین تشکیل داده و همه از شکل‌گیری نیروی مردمی در اوج عزت و غرور ارزشی و انقلابی قرار گرفته‌اند، یادآور شد: اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نبود قطعا نتیجه جنگ چیزی غیر از آن بود که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

حسینی بیان کرد:‌ بعد از پایان جنگ رسالت و وظیفه خطیر بسیج نه تنها به نقطه پایانی نرسیده بلکه در یک جبهه جدید آن هم جبهه فرهنگی در مقابل شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمن با قدرت تمام ایستاده است.

این مسئول هرگونه بی‌توجهی به این نیروی مردمی را گناهی نابخشودنی توصیف کرد و ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم باید به قدرت ارزشی و اعتقادی بسیج ایمانی راسخ داشته باشیم.

مسئول ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل آمادگی حضور بسیجیان را در دفع تهدیدها و نیرنگ‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف انقلابی یادآور شد و افزود: هدف دشمن از جنگ نرم تغییر باور، رفتار و سبک زندگی است تا ملت ایران از هویت اصلی خود زاویه بگیرد.

حسینی تصریح کرد: تنها با قدرت بسیج است که می‌توانیم بر استکبار جهانی و شیطان بزرگ غلبه کنیم و سربلند از آزمون‌های مختلف انقلاب اسلامی که دشمنان تدارک دیده‌اند بیرون بیاییم.

وی ماموریت امروز بسیج را ماموریت احیا و توانمند‌سازی ارزش‌ها و باورهای اعتقادی توصیف کرد و گفت: همانطوری که ما در جنگ مغلوب عده و عده دشمن نشدیم قطعا در سنگر جنگ نرم نیز مرعوب تجهیزات، امکانات و کانال‌ها و شبکه‌های مستهجن غرب نشده و پاسداری حریم اسلام و اعتقادات خواهیم بود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: حضور بسیج تنها در عرصه فرهنگی خلاصه نمی‌شود بلکه در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز بسیجیان در تقویت و حمایت از تولید داخلی ورود پیدا کرده‌اند تا از گذرگاه تحریم‌ها عبور کنیم.

حسینی اعزام راهیان نور در انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده را به همراه تشکیل اردوهای جهادی و حضور جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان در این اردوها را اسباب خیر و برکت توصیف کرد و افزود: بنده معتقدم دوران فعلی که با تهاجم فرهنگی دشمن روبه‌رو هستیم دوران سخت و دشوارتری از هشت سال دفاع مقدس است و باید با بصیرت از این مرحله عبور کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار