رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین مطرح کرد:
محمود زنده دل با تأکید به منویات مقام معظم رهبری گفت: به متولدین سرعینی 100 هزار تومان هدیه می دهد که این هم راستا با سیاست های کلان کشور با هدف افزایش جمعیت و تشویق مردم به زاد و ولد است. علاوه بر این در جهت تقویت نهاد مقدس خانواده زوج های سرعینی 100 متر پروانه ساختمانی رایگان هدیه می گیرند.
کد خبر: ۱۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 07 December 2015

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین گفت: شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر هستیم.

به گزارش تابناک اردبیل، محمود زنده دل در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر سرعین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین به متولدین سرعینی 100 هزار تومان هدیه می دهد که این هم راستا با سیاست های کلان کشور با هدف افزایش جمعیت و تشویق مردم به زاد و ولد است.

وی افزود: علاوه بر این در جهت تقویت نهاد مقدس خانواده زوج های سرعینی 100 متر پروانه ساختمانی رایگان هدیه می گیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور اجتماعی شورای شهر سرعین تصریح کرد: با پیگیری هایی که  در جهت رفاه حال شهروندان عزیز انجام داده ایم شبکه بهداشت سرعین به دستگاه سونوگرافی, رادیولوژی و اکو مجهز خواهد شد.

وی تاکید کرد: این سه دستگاه خریداری شده است و فقط منتظر نصب آنها جهت بهره برداری هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر سرعین خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای چشمگیر دوره فعلی شورای اسلامی شهر سرعین اخذ عوارض 20 درصدی از محل آب های گرم پس از برگزاری جلسات مستمر است که مدیریت شهری سرعین را قادر خواهد کرد به خدمت رسانی هر چه بهتر به همشهریان عزیز بپردازند.

زنده دل که در کارنامه خود صعود به قلل مرتفع ایران را در کارنامه دارد در رابطه با فعالیت های ورزشی شهرداری سرعین بیان کرد: در رشته های فوتبال و کشتی برنامه داریم و تلاش خواهیم کرد به نهادینه شدن این دو ورزش در کنار توجه به ورزش بانوان با احداث ورزشگاه اختصاصی بانوان کمک کنیم .

وی با اشاره به افتخار آفرینی داریوش فیاضی دوچرخه سوار پر افتخار سرعینی که بعد از طی کردن بیش از 3500 کیلومتر با شعار صلح با استقبال مردم و مسئولین به زادگاه خود سرعین بازگشت افزود: معتقدیم سرعین استعدادهای بالقوه ای در این زمینه دارد که می توانند در آینده برای این شهر گردشگر پذیر کشور افتخار آفرینی کنند.

محمود زنده دل در رابطه با فعالیت های فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز گفت: برگزاری موفق جشنواره نقاشی دیواری سرعین، برگزاری نمایشگاه عکس سرعین در آینده نزدیک و همچنین روی صحنه رفتن نمایش معنوی احوالات حضرت رقیه (س) به مناسبت ماه محرم از اهم برنامه هایی است که در بخش فرهنگی توسط مدیریت شهری سرعین اجرا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار