رئیس کمیسیون برنامه ریزی و امور عمرانی شورای اسلامی شهر سرعین مطرح کرد:
توحید دنیایی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر سرعین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بحث پیاده شهر سرعین به عنوان یک حرکت نوین در کشور برای نخستین بار در سرعین در حال برنامه ریزی است و به زودی عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 20 December 2015

به گزارش تابناک اردبیل، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین گفت: به اطلاع همشریان عزیز می رسانیم که با پیگیری مستمر و شبانه روزی موفق شده ایم عوارض 20 درصد شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین را از امور آب اخذ کنیم که حرکتی مهم در جهت حراست از حقوق شهروندان گرانقدر است.

توحید دنیایی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر سرعین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: رینگ کمربندی شهر سرعین که در حال حاضر دو فاز آن به اتمام رسیده است و در حال آغاز فاز سوم و پایانی آن هستیم به زودی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: بحث پیاده شهر سرعین به عنوان یک حرکت نوین در کشور برای نخستین بار در سرعین در حال برنامه ریزی است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه ریزی و امور عمرانی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: با تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین مجوز مرکز فرهنگی و ورزشی شهرداری سرعین را اخذ کرده ایم که بدون قطع منجر به ایجاد یک موج در زمینه فعالیت های فرهنگی و ورزشی در شهر سرعین خواهد شد.

وی تاکید کرد: بحث روکش آسفالت سطح شهر پس از اتمام حرکت های زیربنایی عمرانی در شهر جزو اولیت های مهم کاری شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر سرعین خاطرنشان کرد: در بحث المان های شهری نیز در ادامه روند قبلی بحث تکمیل میادین سهند و آب مطرح است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
پیاده شهر چسیت؟ اصطلاحی است که برای اولین بار در جهان توسط شهردار سرعین وارد علم نوین شهرسازی شد!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار