سومین همایش فرهنگ ، هنر و رسانه با هدف تقویت ، بسط و گسترش نگاه فعالان رسانه ای و هنرمندان به میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۱۵۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 27 December 2015
مسوول روابط عمومی داره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این همایش با رویکرد به گسترش و آشنایی بیشتر مردم با میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و تقویت ، بسط و گسترش نگاه خبرنگاران و فعالان رسانه ای ، هنرمندان و علاقمندان به میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می شود.
توحید دلاور قوام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری این همایش در سه بخش رقابتی عکاسی ، خبر ، یادداشت ، گزارش ، مقاله ، گفت و گو و گرافیک (لوگو و صفحه آرایی) افزود: آثار ارسالی باید در فاصله زمانی مهرماه 93 تا بهمن ماه سال جاری تولید شده باشند.
او اظهار کرد: در بخش عکاسی تمام هنرمندان و علاقمندانی که محورهای همایش را در نشریه های محلی ، ملی و خبرگزاری ها منتشر کرده اند می توانند با تحویل نشریه یا ارسال لینک مربوطه به آدرس ایمیل دبیرخانه به همراه مشخصات فردی در جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: در بخش خبر ، یادداشت ، گزارش ، گفت و گو و مقاله تمام آثار باید علاوه بر منطبق بودن با موضوعات همایش و چاپ در یکی از نشریه های محلی یا ملی در فرمت pdf به دبیر خانه ارسال شود.
او مهلت ارسال آثار را از 5 دی تا 30 بهمن ماه و زمان برگزاری اختتامیه این همایش را 10 اسفند ماه ذکر کرد و گفت:
متقاضیان در هریک از بخش های رقابتی یاد شده، فقط می توانند سه اثر را برای رقابت به دبیرخانه مستقر درساختمان اداری حوزه هنری استان اردبیل ارسال کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار