رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل از راهیابی 357 اثر به همایش قلم و رسانه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 01 January 2016

ایمانعلی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این همایش که در 9 محور شامل موضوعات برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری تعریف شده دارای برجستگی‌های خاصی است به طوری که شرکت‌کنندگان باید آثار تولیدی خود را بر محور این موضوعات تهیه و ارسال می‌کردند.

وی با بیان این محورها گفت: دولت و ملت همدلی و همزبانی، آثار امر به معروف و نهی از منکر در ارتقای سلامت اخلاقی جامعه، رسانه و تبیین اقتصاد مقاومتی، انتخابات، شیوه مواجه با نفوذ دشمن، سبک زندگی اسلامی، اصل عدم تحریف امام ، رسانه و تبیین نقش کلیدی نهادهای انقلابی و دیدگاه رهبر معظم انقلاب در موضوع فرهنگ پایداری، مقاومت و شهادت بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری تعریف و تعیین شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل ادامه داد: شرکت‌کنندگان تا 10 دی‌ماه آثارشان را ارسال کردند و تاکنون 357 اثر مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و 384 عکس نیز در موضوعات و مسائل تعیین شده ارسال شده است.

لطفی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های مقاله‌نویسی گزارش‌نویسی، یادداشت، سرمقاله، تیتر و عکس خبری تعریف شده بود که امیدواریم از بین این آثار ارسال شده بهترین آثار توسط هیئت داوران انتخاب شده و در 21 دی‌ماه در مراسمی که در سالن ولایت سپاه برگزار می‌شود از برترین آثار تجلیل شود.

وی با بیان اینکه به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در همایش اعطا شده و اصحاب رسانه و قلم، اساتید، مدرسان دانشگاه‌ها در تولید آثار نقش مهمی را داشتند، گفت: امیدواریم برگزاری این همایش با موضوعات و محورهای تعیین شده با هدف تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بتواند شرایط مطلوب‌تری را در نشان دادن ابعاد مختلف نقش و رسالت خطیر رسانه‌ها به همراه داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار کرد: بسیج رسانه استان تلاشش بر این است تا در قالب هفت انجمن تخصصی که هم‌اکنون فعالیت و نسبت به جذب بانوان و آقایان خبرنگار و اصحاب رسانه تلاش می‌کند بتواند بیش از این زمینه حرکت ارزشی و انقلابی را در عرصه اطلاع‌رسانی و انجام وظیفه خطیر انقلابی به سرانجام برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار