شهردار سرعین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در شهرستان سرعین فراهم شد.
کد خبر: ۱۶۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 22 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، رضا زنده‌دل عصر امروز در حاشیه افتتاحیه سومین جشنواره زمستانی شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری سومین جشنواره زمستانی در سرعین زیرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در این شهر فراهم شده است و زمستان سرعین همانند تابستان این شهر میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره زمستانی به همت بخش خصوصی مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری مسئولان استان شهرداری و شورای شهر سرعین برگزار شد، افزود: برگزاری این جشنواره می‌تواند نقش بسیار عظیمی در پویایی اقتصاد سرعین داشته باشد که امیدواریم این جشنواره رضایت علاقه‌مندان و گردشگران را داشته باشد.

شهردار سرعین بیان کرد: شهرستان سرعین ظرفیت بسیار عظیمی در بخش‌های گردشگری و توریستی دارد و شهرداری سرعین با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم آماده استقبال از مسافران زمستانی است تا بتوانیم خدمات‌دهی به مسافران در فصل زمستان را در شهرستان سرعین افزایش دهیم.

زنده‌دل تصریح کرد: سومین جشنواره زمستانی سرعین با استقبال باشکوه مردم نقاط مختلف کشور روبه‌رو شد و در این جشنواره با برگزاری برنامه‌های شاد و فرهنگی با حضور هنرمندان مطرح کشوری توانستیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهد برگزاری مداوم و مستمر این جشنواره زمستانی در سال‌های آتی در شهرستان سرعین باشیم و بتوانیم با برگزاری این جشنواره ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه شهرستان سرعین را در کشور معرفی کنیم که تحقق این امر افزیش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان را به دنبال خواهد داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
دقیقا" درست می فرمایند من دیشب سرعین بودم چاله چوله های خیابونش که انگار وارد یه روستا شده ای
. بحرفین موفق باشین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار