رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران گفت:‌ بیمه اجتماعی کار بزرگی است که مورد تاکید مسئولان نظام به ویژه دولت یازدهم است و باید این طرح فراگیر شود که در این راستا در سازمان امور عشایری تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۷۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 08 February 2016

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی اسفندیاری در آئین اعطای حکم مستمری صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر به خانواده عشایری مشگین‌شهر اظهار داشت: دهه فجر دهه شادی و غرور ملت ملیت ایران بوده و فرصتی برای معرفی خدمات ارائه شده به مردم است.

وی با بیان اینکه عشایر نقش بسیاری در طول انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند، گفت: با توجه به نسبت جمعیت عشایر و آماری که از شهداء داریم بیشترین شهدا را عشایر تقدیم انقلاب کردند و همانند تمامی عرصه‌های در عرصه دفاع مقدس نیز حضوری فراگیر داشته‌اند.

رئیس روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران بیان کرد: بیمه اجتماعی کار بزرگی است که مورد تاکید مسئولان نظام به ویژه دولت یازدهم است و باید این طرح فراگیر شود که در این راستا در سازمان امور عشایری تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

مدیر امور عشایر استان اردبیل نیز در این آئین بیمه‌های اجتماعی را عامل مهم امنیت و آرامش دانست و تصریح کرد: حکم دریافتی در حوزه بیمه اجتماعی عشایر مشگین‌شهر نتیجه تدبیر سرپرست خانواده بوده که باید تلاش و جدیت بر توسعه این امر در استان باشد.

قادر هنرمند افزود : از نظر جمعیت مشمول بیمه اجتماعی کشاورزان در استان توانسته‌ایم رتبه ششم کشور را به خود اختصاص دهیم و تلاش و جدیت بر این است تا با تداوم فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها این امر را در استان فراگیر کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل نیز گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر دارد و به دنبال فراگیر کردن آن است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام می‌شود.

رضا عبداللهی اظهار کرد: توسعه بیمه اجتماعی در جامعه هدف روستایی و عشایری به صورت جدی در سطح استان اردبیل در دستور کار صندوق قرار گرفته است تا بتوانیم روستاییان و عشایر را از مزایا و ثمرات این صندوق بهره‌مند کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار