مجید خدابخش در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهر توریستی سرعین افزود: در 10 روز گذشته دو پروژه عظیم سد پایاب مغان و تصفیه خانه سرعین جزو برنامه های بزرگ افتتاحی بود که این پروژه های افتتاح شده مسیر توسعه استان را در شمال استان و شهر چشمه های بهشتی فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 11 February 2016

استاندار اردبیل گفت: با اجرای برنامه های مدون مسیر توسعه مناطق شمالی استان و شهر سیاحتی سرعین هموار خواهد شد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهر توریستی سرعین افزود: در 10 روز گذشته دو پروژه عظیم سد پایاب مغان و تصفیه خانه سرعین جزو برنامه های بزرگ افتتاحی بود که این پروژه های افتتاح شده مسیر توسعه استان را در شمال استان و شهر چشمه های بهشتی فراهم خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری کشور باید با برنامه ریزی های دقیق در مسیر جذب توریست های خارجی حرکت کند گفت: سرمایه گزاران بخش گردشگری این شهر باید زمینه حضور توریست های خارجی در این شهرستان را فراهم کنند.

خدابخش همچنین با قدردانی از اقدام خانواده مرحوم ازبرعلی علایی روستای اسب مرز در کمک به تکمیل مدرسه 10 سال راکد مانده شهر سرعین این کار را یک کار بزرگ فرهنگی دانست و افزود: بایرامعلی علایی علیرغم اینکه خود از قشر کم درآمد جامعه است کاری کرد که نام ایشان تا ابد در ذهن ها باقی خواهد ماند.

وی به افتتاح 18 پروژه با 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری در دهه فجر در سرعین اشاره کرد و گفت: این پروژه ها در زمینه های خدماتی ، رفاهی و عمرانی است.

استاندار اردبیل افزود: افتتاح اولین فاز تصفیه خانه فاضلاب شهر سرعین جزو دو پروژه مهم افتتاح شده در استان اردبیل است و مشکلات عمده شهرستان سرعین را مرتفع خواهد کرد.

در پایان مراسم از خیرین مدرسه ساز و خانواده بایرامعلی علایی خیر نمونه کشوری که از زحمت کشان قشر کارگری است و بابت تکمیل مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرده تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار