نگاهی به ستون طنز نشریه اردبیل فردا
نشریه اردبیل فردا در ستون طنز زرشک این هفته خود ، تندیس های زرشکی خود را پس از بررسی عملکرد تعداد زیادی از مسئولین اجرایی استان اردبیل با رعایت نهایت انصاف و عدالت به دو مدیر تقدیم کرده است ...
کد خبر: ۱۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 07 April 2015

نشریه اردبیل فردا در ستون طنز زرشک این هفته خود ، تندیس های زرشکی خود را پس از بررسی عملکرد تعداد زیادی از مسئولین اجرایی استان اردبیل با رعایت نهایت انصاف و عدالت به دو مدیر تقدیم کرده است:

تندیس زرشک چدنی

هیات داوران تندیس «زرشک اردبیل فردا» پس از بررسی عملکرد آقای آذر نژاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل و با مرور فعالیت های گذشته این فرد در استان آذربایجان شرقی و تلاشهای عمرانی و چشمگیر او در اردبیل به لحاظ توجه به عمران شهری و تعیین تکلیف راه آهن اردبیل ،اظهارات کارشناسی او در تعیین مسیر راه آهن، حل معضل ترافیک اردبیل، احداث انواع پروژه های عمرانی و... تندیس زرشک چدنی اردبیل فردا را در هفته جاری به نامبرده اهدا می کند باشد تا باتلاش ایشان چهره شهر اردبیل و شهرهای تابعه از اینکه هست زیباتر و گردشگر پذیر تر باشد .

تندیش زرشک طلایی

هیات دوران سرانجام برای انتخاب گزینه مناسب برای اهدا تندیس زرشک طلایی هفته اردبیل فردا با نظر سنجی بین مسافران نوروزی، این تندیس گرانسنگ را بصورت مشترک به شهردار و شورای شهر سرعین اهدا می کند چون به همت این عزیزان بسیاری از مسافران شهر سرعین بر روی پیاده رو های شهر ویلان و سیلان بودند وبه لحاظ حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری بر ماندگاری مسافران نوروزی امسال بیش از اندازه اضافه کردند.

در این باره یکی فعالین برنامهای فرهنگی شهر سرعین ضمن ابراز خوشحالی از اعطای «زرشک» به شهردار و شورای شهر سرعین اعلام داشت :به لطف و حمایت این عزیزان برنامه های هنری و شاد در سرعین رفته رفته محدودتر شده ، عوارض چند برابر شده و مسافران هم سرگردان در خیابا نها برای خودشان بدون هیچ تفریح مناسبی فقط از این آب درمانی درآمده به آب درمانی دیگر شیرچه می زنند !!! تا شاید اوقات بیکاری شان به خوبی و خوشی در سرعین سپری شود!

وی تاکید کرد :ما الان به لطف این آقایان وحمایت مسئولین شهر سرعین به بهانه های مختلف هزینه گزاف پرداخت می کنیم تا در شهر سرعین برنامه شاد و سرگرم کننده اجرا کنیم ولی این افراد با تنگ نظری همه را فراری می دهند .

هیات دوران ضمن تقدیر از شهردار جوان و شورای شهر سرعین بخاطر این همه حمایت از همشهریان خود و بخاطر فراهم آوردن بستر مناسب در سطح معابر برای خواب خوش مسافران و ایجاد پارک،تفرجگاه وپرپایی انواع جشنواره فرهنگی -ورزشی در زمستان سال گذشته علاوه بر زرشک طلایی ، دیپلم افتخار را نیز به این صاحب منصبان اعطا می کند تا همچنان بر عملکرد خود بنازند و تولید آمار نمایند .

مدیران زرشکی به انتخاب نشریه اردبیل فردامدیران زرشکی به انتخاب نشریه اردبیل فردا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زرشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
یک زرشک هم باید به تابناک بدهند که در حذف اسم عبدالله مددی دست به تحریف زده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار